Fałszowanie Eurowizji, czyli dlaczego zawsze dostajemy Babę z Brodą!

flagaUE

12 05 2014 – Fałszowanie Eurowizji, czyli jakim sposobem zawsze wygrywa Kobieta z Brodą!

 

Czasami drobny fakt, mało istotne wydarzenie, marginalna sytuacja, zwyczajna zabawa i rozrywka obnaża przed nami bardzo ważne mechanizmy pozwalające dostrzec Prawdziwy Obraz Świata w jakim żyjemy. Tak jest na przykład z rozrywkowym telewizyjnym programem zwanym Konkursem Eurowizji.

59c04694531701cc20a9342e1852ac2c

Ludzie zadali sobie trud aby prześledzić mechanizm „demokratycznego” wyboru tego co się podoba, muzyki-hudby w konkursie Eurowizji. Znalazłem na Facebooku u jednej z nowych znajomych efekt tej pracy. Okazuje się, że mechanizm Wyborów na Eurowizji jest tak skonstruowany, że szkoda pieniędzy na SMSy, ponieważ ludzie głosujący w tym fałszywym mechanizmie posiadają znikomy wpływ na wynik. Główną siłę stanowią jury z poszczególnych państw, a te jury mogą być sterowane lub być w zwykłej zmowie „przetargowej”. Dlatego wyniki konkursu są nieadekwatne do oczekiwań ludzi, układają je jakieś dobrane towarzyskie układziki i „yelity”. Jest to któryś już z konkursów Eurowizji w którym wygrywa transwestyta. Jak rozumiem jest to „socjalistyczna propaganda „równości”, czyli działalność wcale nie rozrywkowa, lecz polityczno-edukacyjna. Straszliwy umysłowy chłam. Do tego zamiast zwykłej uczciwej zabawy w „TO mi się naprawdę podoba”, otrzymujemy z telewizji podprogowy przekaz propagandowy ! Taka praktyka jest oszustwem. Jeśli chodzi o reklamę jest ona zabroniona. Reklama musi być wydzielona z programu TV hasłem „Uwaga to jest Reklama”. Taki program nie musi. Z punktu widzenia prawa wszystko jest w porządku. Jest tam przecież regulamin, który wszyscy widzowie znają – przynajmniej teoretycznie. A że mechanizm głosowania kompletnie wypacza intencje zwyczajnych ludzi i stwarza oszukańczą wizję, iż mają oni wpływ na Eurowizję??… Tak się manipuluje masami ludzi na wszystkich innych polach. erotyk-eurostykTo komunikat kodystyczny z roku 1990

ne1

A to z roku 2014

 

Oto wpis od Anny:

BARDZO WAŻNE! Ludzie wybrali CLEO! Właśnie otrzymaliśmy dane o ilości głosów/punktów oddanych na nasz występ przy pomocy Waszego głosowania sms. Okazuje się że wyglądało to tak ( 12 punktów to maks z danego kraju ) :

Norwegia 12
Irlandia 12
Ukraina 12
Wielka Brytania 12
Holandia 10
Islandia 10
Austria 8
Białoruś 8
Włochy 8
Belgia 7
Dania 1
Macedonia 8
Francja 8
Niemcy 8
Grecja 6
Węgry 4
Łotwa 1
Litwa 7
Malta 2
Mołdawia 3
Hiszpania 5
Szwecja 8
Szwajcaria 4

Razem: 164
Gdyby liczyły się głosy słuchaczy, CLEO zajęłaby 5 miejsce według zebranych punktów – niestety decyzyjne jest również „żyri” które dając „0″ punktów w danym kraju może całkowicie zniwelować nadaną przez ludzi maksymalną liczbę punktów…NIE WAŻNE KTO GŁOSUJE WAŻNE KTO LICZY GŁOSY ( niestety ).
Moim zdaniem oszukani zostali ludzie którzy wydali masę pieniędzy na sms-y. „Żyri” może forsować swoje ideologie i starać się wybierać tego kto pasuje im ze względów polityki czy orientacji. Dlatego dla mnie liczy się głos ludzi wysyłających sms-y – dziękuję Wam za to że jesteście wspaniałymi ludźmi i nie żal Wam było czasu i pieniędzy żeby zagłosować na CLEO. Szacunek!”

5587705-flaga-unii-europejskiej-lub-ue

Pocieszające jest to, że ludzie, zwykli ludzie w Europie, w przeciwieństwie do tak zwanych europejskich „yelit” widzą Polaków i wytwory ich myśli, proponowane przez nich rozwiązania zdecydowanie lepiej  i są nam bardziej przychylni niż owe yelity.Tyle wpis Anny na FB i taki jest wynik małego śledztwa Internautów.

Wnioski z tego śledztwa nie są jednak wcale małe, lecz wielkie i mają olbrzymie znaczenie dla nas „maluczkich”. Muszę powiedzieć z przykrością, że ten rodzaj mechanizmu fałszowania ludzkich intencji ma zastosowanie powszechne w tak zwanej „zachodniej demokracji” i jest stosowany poprzez użycie różnych dużo subtelniejszych instrumentów. Instrumenty te służą do urobienia opinii publicznej, tyle że potrzeba więcej czasu na ich oddziaływanie niż trwa Konkurs Eurowizji. Stąd w takich konkursach stosuje się „regulaminy”, w których formułka obalająca ważność wszystkich innych punktów regulaminu, jest umieszczana drobnym druczkiem pod gwiazdką na odwrotnej stronie regulaminu.

Najpowszechniej wykorzystywanym instrumentem jest reklama, która ma zastosowanie powszechne we wszystkich dziedzinach aktywności społecznej. Począwszy od konsumpcji, medycyny i polityki a skończywszy niestety na edukacji i religii, które to dziedziny poprzez różne manipulacje budują w człowieku swój fałszywy obraz. Celem  takich działań jest oczywiście chęć osiągnięcia zysku – może to być zysk finansowy, ale najczęściej chodzi o zysk ideologiczny. W ten sposób buduje się środowisko konsumerskie i nakręca koniunktury odciągające uwagę od Istoty Problemu.

Przykre jest to, że również cele pożyteczne i ze wszech miar godne uwagi zostały poddane tej manipulacji. Na przykład   medycyna alternatywna jest już obecnie w szponach reklamy, ekologia tak samo jest już wypaczonym przez „zamówione badania” śmieciem propagandowym. Idea zdrowia, minimalizmu i samoograniczenia została wypaczona w nowy sektor namawiający do zakupu, rozwijający konsumerstwo. Robi się tam interesy na grube miliony podbijając ceny produktów bez żadnego uzasadnienia. Problem ten dotyczy również nauki, gdzie coraz częściej mamy do czynienia z ogłaszaniem wyników „badań”, które nie mają  prawie nic wspólnego z rzeczywistością.

2edebfe895d2a71f5a4b95e506879c55

Szczególnie jaskrawo widzimy zastosowanie tego mechanizmu przekłamywania rzeczywistości w związku z wojną prowadzoną przez Rosję na Ukrainie. Rosja, kraj który złamał wszelkie traktaty międzynarodowe i zaanektował część europejskiego kraju udaje stronę pokrzywdzoną. USA, Wielka Brytania, Francja i Niemcy udają, że nic się nie stało i nie ma powodu zrywać stosunków z kimś kto toczy wojnę! Udają, że ta wojna nie jest wojną, używają słowa „rozruchy” zamiast wojna, „separatyści” zamiast żołnierze rosyjscy, piszą „separatyści zdobyli Słowiańsk”, a prawdą jest że Ukraina straciła Słowiańsk zdobyty przez żołnierzy rosyjskich. Udają, że nie giną tam ludzie zabijani z karabinów maszynowych i granatników???  Gdyby działo się to w Czadzie to mówili by otwarcie o wojnie i złamaniu traktatów pokojowych.

Tak oto drobny incydent w Kijowie w listopadzie 2013 roku doprowadził do obnażenia fałszywej Euro-Wizji. Wygrana Kobiety z Brodą w Konkursie Eurowizji jest tym samym co obnażenie bezwartościowości przyrzeczeń traktatowych w polityce. Słowem musimy sobie po tej dobitnej lekcji zdawać sprawę, że jakiekolwiek zapewnienia rządów i prezydentów USA, Rosji, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji i zapewne wielu innych potęg są warte tyle co funt kłaków. 

Czy zawsze musimy w Europie „kupować” Kobietę z Brodą zamiast tego co nam się naprawdę podoba?

Kto napisał dla Świata ten Fałszywy Regulamin, gdzie pod gwiazdką odnośnika, na ostatniej stronie traktatu, malutkimi literkami, mniejszymi niż musze kupki napisano: „to wszystko co pod powyższymi punktami możesz sobie wsadzić w d…”?

Podziel się!