1. Głos Niezłomnych Naukowców: Szczepionki mRNA na Covid powodują raka; 2. Jerzy Zięba: Handlarze strachem już się uaktywnili!; 3. wR24: Rola „Nie zamierzam popełnić samobójstwa! Nie zrobicie z Polski III Rzeszy!”?!; 4. Ukraina: Po mordzie w Ołeniwce świat powinien uznać Rosję za sponsora terroryzmu

Głos Niezłomnych Naukowców: Szczepionki mRNA na Covid powodują raka

Cytat dnia z ONETU: „Ukraińscy eksperci z Narodowego Instytutu Studiów Strategicznych przewidują, że wojna z Rosją może przeciągnąć się do późnej zimy. Tymczasem przedstawiciele Rosji deklarują, że są gotowi zwrócić ciała ukraińskich wojskowych, którzy zginęli w wyniku ostrzelania tzw. obozu filtracyjnego w Ołeniwce, jednak dopiero „po zakończeniu śledztwa” – poinformował ukraiński rzecznik praw człowieka Dmytro Łubinec.”

Więc zobaczą te ciała wtedy kiedy Polska zobaczy samolot prezydencki Kaczyńskiego!

1. Głos Niezłomnych Naukowców: Szczepionki mRNA na Covid powodują raka

Poważna publikacja naukowa przedstawia dowody, że szczepionki mRNA inicjują procesy nowotworowe, które mogą się objawić nawet za 5, 10 lat. Szczególnie nowotwory piersi, jajników, trzustki, chłoniaki

Autorzy blogów poniżej przedstawiają wyniki pracy naukowej autorstwa Jiang i Mei, opublikowanej pierwotnie w październiku 2021 w MDPI, pokazującej, że kolce Sars-Cov-2, redukowały mechanizm naprawy DNA oparty o proteinę p53 w limfocytach o 90%.

Jeżeli białko kolca dostanie się do jądra komórkowego, będzie go tam wystarczająco dużo i wystarczająco długo, zanim organizm się go pozbędzie. zainicjuje powstawanie nowotworu. Na szczęście przechorowanie zwykle nie trwa odpowiednio długo. Ale mRNA produkowane przez szczepionki, jak pokazano, moze utrzymywać się w organiźmie 2 miesiące (Późniejsze badania wskazują nawet na 14 mieisęcy). Jiang i Mei, ostrzegli więc, że proteiny kolca Sars-Cov-2 produkowane z mRNA mogą mieć ten sam efekt. O tym w:

Dead Man Talking
Scientific proof that the mRNA causes cancer.
The homologous recombination DNA repair pathway is one of the mechanisms that the body uses to stop your cells turning cancerous in response to environmental stress. One of the most important components of this pathway is Tumor protein P53 (p53), the “guardian of the genome”. It protects our cells from cellular damage. Under cellular stress, p53 jumps into action, regulating gene expression to control DNA repair, cell division and cell death. It is the most commonly mutated gene in cancer…

Arkmedic’s blog
Welcome to Gilead
TLDR: A paper was published in October showing how the mRNA vaccines could massively impact ovarian and breast cancer risk. Two scientists linked to the NIH and Pharma conspired to remove it from publication – putting a generation of women at risk. Some information came to me from a colleague in the last few days that has cemented everything I have come…

Niestety to badanie zostało zignorowane, a kiedy nagłośnił je Jikky the Mouse, zostało wycofane z druku w skandaliczny sposób. (O tym w Arkmedic’s blog, który to wpis w sposób popularny przedstawia Dead Man Talking).

Natomiast lekarzem, od którego jako pierwszego usłyszałam o gwałtownym wzroście chorób nowotworowych, i to niezwykle agresywnych u młodych ludzi już dzisiaj jest Dr Ryan Cole. https://drtrozzi.org/pl/2022/04/27/dr-ryan-cole-how-the-covid-vaccines-cause-cancer/

Dla tych, którzy dokładnie wczytają się w temat badania nad wpływem białka kolcowego na funkcjonowanie p53, dodatkowo proponuję przeczytanie odpowiedzi autorów badania na stawiane im zarzuty.

Thanks for reading Głos Niezłomnych Naukowców! Subscribe for free to receive new posts and support my work.

2. Jerzy Zięba: Handlarze strachem już się uaktywnili!

3. wR24: Rola „NIE ZAMIERZAM POPEŁNIAĆ SAMOBÓJSTWA! Nie zrobicie z Polski III Rzeszy!” Skąd atak na wR24?!

Prezydent Zełenski: Świat powinien uznać Rosję za sponsora terroryzmu. Jaki biznes może być robiony po mordzie w Ołeniwce?
Stanowczy głos Łotwy! Szef MSZ: UE powinna uznać Rosję za państwowego sponsora terroryzmu i zaprzestać wydawania Rosjanom wiz