1. Onet kompromituje Radę Medyczną Morawieckiego artykułem z „Nature” o skuteczności amantadyny w covid-19!; 2. Jerzy Zięba: Medialne bzdury, Minister zdradza tajemnice pandemii, lekarskie „zalecenia” stosowania chłamu oraz Prezydenci do odstrzału – wszyscy!!!

Onet kompromituje Radę Medyczną Morawieckiego

ONET dzisiejszym artykułem z „Nature” o skuteczności amantadyny w leczeniu covid nokautuje kompetencje Rady Medycznej Morawieckiego, która staje na głowie, aby zakazać w Polsce leczenia covid-19 amantadyną.

Z kolei w materiale przedstawionym przez Polsat, który cytuje jako video Jerzy Zięba Szymon Hołownia apeluje do rządu o natychmiastowe wprowadzenie w naszym kraju Segregacji Biologicznej Obywateli i jest totalnie zaskoczony oficjalnymi danymi statystycznymi Ministerstwa Zdrowia Irlandii o tym, że większość zmarłych w zeszłym tygodniu na covid-19 to były w tym kraju osoby zaszczepione!!!

Tak rodzi się faszyzm – wprowadzany przez analfabetów medycznych będących zwykłymi karierowiczami politycznymi jak Hołownia z jednej strony (w Niemczech był to malarz pokojowy Adolf H.) oraz z drugiej przez skorumpowanych niekompetentnych nieuków z tytułami profesorskimi będących doradcami faszystowskiego rządu, który wprowadza niekonstytucyjne, bezprawne reżimowe przepisy lockdownowe nie mające żadnego medycznego uzasadnienia gnębiąc nimi Polaków od marca 2020 roku do dzisiaj!!!

Tak właśnie wprowadza się faszyzm – rozporządzeniami i dekretami takimi, jak ten zaakceptowany przez Sejm RP o Segregacji Biologicznej Polaków wprowadzony przez rząd PIS pod kierunkiem Morawieckiego i partię PIS pod rządami Kaczyńskiego, przy aprobacie i poklasku PO/KO, 2050, PSL i Lewicy!!! – z dniem 1 grudnia 2021. Przy wyraźnym nacisku TVN będącej własnością Wall Street i Gazety Wyborczej Michnika i Sorosa oraz wielu innych banksterskich, polskojęzycznych mediów masowych!!!

Wszyscy wymienieni przeze mnie powyżej to FASZYŚCI!!! Jest ich oczywiście więcej wśród celebrytów, piosenkarzy, artystów, pisarzy, filmowców, lekarzy, naukowców – wśród banksterskich portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych – niestety, jest ich dziś bardzo dużo. Ich wszystkich – będąc w zgodzie z prawdą i z sumieniem – żaden uczciwy człowiek nie może dzisiaj nazwać inaczej jak czystej wody FASZYSTAMI! To tego rodzaju ludzie stworzyli Holocaust w Niemczech – tak to się dokładnie działo. Dzisiejsza Austria i Niemcy znów idą w awangardzie tego samego procesu z lat 1933-1945 i będą za to znów sądzeni w Procesie Norymberga 2.o. Tym razem jednak będą też obok nich sądzeni niestety także Polacy – wszyscy którzy wzięli udział w tej obrzydliwej faszystowskiej chucpie przedstawianej jako „ratowanie  życia i zdrowia społeczeństwa polskiego”, chucpie w której zamordowano już ponad 200 000 Polaków.

Społeczeństwo, Polacy, Moi Rodacy, Pisarze, Filmowcy, Naukowcy, Lekarze – w olbrzymiej, przytłaczającej większości, jak zwykle  – jak w 1956, jak w 1968, jak w 1970, jak w 1980 schowali ogon pod siebie i MILCZĄ – odcinają kupony od swoich karier medialnych i naukowych, zbijają kasę w banksterskich mediach i na uczelniach  i… Czekają!!! Czekają licząc, że znów robotnicy wyjdą na ulice i przelewać będą za nich krew!!! Tylko, że klasy robotniczej Kochani Moi Celebryci Telewizyjni, Radiowi, Portalowi i Gazetowi – już w Polsce praktycznie nie ma!

Więc kto w końcu wyjdzie na ulice? Kto stanie naprzeciw umundurowanych Antypolskich Siepaczy na służbie Zdrajców Narodu? Kto rozpocznie strajk powszechny, kto wreszcie zmiecie ze sceny politycznej to Okrągłostołowe Gówno, które wypełnia dzisiaj po brzegi Cyrk na Wiejskiej – zwany Sejmem Rzeczpospolitej Polskiej?!!!

PS. Obserwujemy, że w dniu dzisiejszym (tj dniu publikacji u nas – 3 12 2021 –  godzina 8.00), artykuł ma tendencję do zmiany miejsca i znikania z Sieci! Bardzo ciekawe zjawisko – pod linkiem do Onetu już go nie ma, ale są jeszcze inne linki – spieszcie się zanim całkiem zniknie – ostatecznie przedruk macie tu u nas!

1. Onet.pl: Amantadyna w zwalczaniu COVID-19. Jest nowe badanie i nowe odkrycie

„Proponujemy amantadynę jako nowy, tani, łatwo dostępny i skuteczny sposób leczenia COVID-19” – stwierdził międzynarodowy zespół naukowców w artykule opublikowanym na łamach „Nature”. Praca, która ukazała się w tym prestiżowym czasopiśmie naukowym, przedstawia m.in. badania molekularne na temat wpływu amantadyny na cząsteczkę koronawirusa SARS-CoV-2. Co się okazało?

Amantadyna w zwalczaniu SARS-CoV-2. Wyniki prac międzynarodowego zespołu naukowców

Przypomnijmy, że amandatyna to popularny lek przeciwwirusowy, kiedyś wykorzystywany w leczeniu grypy typu A, obecnie zaś podawany w terapii choroby Parkinsona i tzw. zespołach parkinsonowskich, m.in. zmniejszająca charakterystyczne dla nich drżenie. O amandatynie stało się jednak głośno w pandemii COVID-19. Od miesięcy sugeruje się bowiem, że może pomagać w leczeniu zakażenia SARS-CoV-2 (ze względu na swoje działanie przeciwwirusowe). Choć jak na razie badania w tym kierunku wciąż trwają.

Wyniki swoich prac opublikował właśnie międzynarodowy zespół naukowców (pochodzących z Danii, Grecji, Niemiec). Artykuł na ten temat ukazał się 1 grudnia na łamach „Nature”, jednego z najstarszych i najbardziej prestiżowych czasopism naukowych. „Pilna potrzeba leczenia COVID-19 zainspirowała strategie ponownego użycia zatwierdzonych leków” – czytamy w artykule. „Zasugerowano amantadynę, a badania komórkowe i kliniczne wykazały korzystne działanie tego leku”.

„Wykazujemy, że amantadyna amiloryd heksametylenu (HMA), ale nie rymantadyna (pochodna amantadyny – przyp. red.), blokują aktywność kanału jonowego białka E koronawirusa SARS-CoV-2” – piszą autorzy artykułu. „Warto zauważyć, że amantadyna blokuje również aktywność kanału jonowego ORF10 (…)”. Brzmi to bardzo skomplikowanie. O co w tym chodzi?

1. Dzięki wirusom zapamiętujemy i uczymy się
Amantadyna w zwalczaniu koronawirusa SARS-CoV-2. Co ustalono?

Zacznijmy od tego, że koronawirus zbudowany jest z czterech głównych białek strukturalnych: białka szczytowego („spike”/ S) – odgrywa ważną rolę w procesie wnikania wirusa do komórek gospodarza; białka nukleokapsydu (N) – chroni cząsteczkę RNA, białka błonowego (M) – odpowiedzialne za kształtowanie osłonki wirusowej. Wspomniane białko E, zwane też białkiem osłonowym, odpowiada m.in. za formowanie wirionów, czyli kompletnych cząstek wirusowych, zdolnych do przetrwania poza komórką „gospodarza” i do zakażania innych. Białka S, E i M tworzą otoczkę wirusa.

Budowa koronawirusa SARS-CoV-2

Jeżeli zaś chodzi o kanały jonowe — w dużym uproszczeniu tworzą je białka/ kompleksy białek wbudowane w błonę komórki czy wirusa (w tym wypadku mówi się o tzw. wiroporynach). Ich zadaniem jest wymiana substancji (jonów) pomiędzy komórką czy cząstką wirusa a otoczeniem. Jeśli chodzi o koronawirusa SARS-CoV-2, wiadomo, że przewodzone związki odgrywają kluczową rolę w cyklu życiowym patogenu, ale też „wywierają duży wpływ na patologie u gospodarza”.

W artykule naukowcy podkreślają, że „aktywność kanału jonowego białka E stanowi wyznacznik wirulencji (zdolności do wywoływania choroby – przyp. red.) SARS-CoV-1, co odzwierciedla patologię związaną z ciężkimi przypadkami zakażenia SARS-CoV-2. Sugeruje to, że hamowanie wiroporyny białka E SARS-CoV-2 może podobnie ograniczać patogenność, a zatem mieć wartość terapeutyczną w zakażeniach SARS-CoV-2” – podają naukowcy.

Międzynarodowy zespół naukowców zidentyfikował też dwie nowe wiroporyny koronawirusa SARS-CoV-2: ORF7b i ORF10. „Warto zauważyć, że amantadyna blokuje również aktywność kanału jonowego ORF10” – informują uczeni, co stanowi niejako „podwójną podstawę molekularną obiecujących efektów amantadyny w leczeniu COVID-19”.

Cały artykuł „Nature” można przeczytać TUTAJ

Należy pamiętać, że amantadyna nie została uznana za lek na COVID-19. Lekarze nie rekomendują stosowania jej przy zakażeniu koronawirusem. W polskich ośrodkach badawczych trwają badania nad skutecznością tego leku, ale nie ma na razie wyników. Eksperci apelują, by nie zażywać amantadyny na własną rękę.

Zapomnieli tu dodać w ostatnim akapicie że nie została uznana za lek przeciw covid w POLSCE!!! – spryciaże z faszystowskiego polskojęzycznego Onetu.pl