Ernst Florens Friedrich Chladni ur. 30 listopada 1756 w Wittenberdze; zm. 3 kwietnia 1827 we Wrocławiu) niemiecki fizyk i geolog.
RE – 417 Hz – Undoing Situations and Facilitating Change
MI – 528 Hz – Transformation and Miracles (DNA Repair)
FA – 639 Hz – Connecting/Relationships
SOL – 741 Hz – Awakening Intuition
LA – 852 Hz – Returning to Spiritual OrderAncient Gregorian Chants used the Solfeggios to impart intense spiritual blessings and harmony.The tones of the Ancient Solfeggio Scale had been developed and given to the church for a very spiritual purpose. When humans sang these musical tones (usually in chants), it was very powerful. They cut through all of the limited thought forms into the deeper levels of the subconscious, accessing insights beyond belief systems.
http://www.transmissionstotheawakened.com/html/the_solfeggios.html
UPANISZADY
.
VI.I.3
Dzięki czemu to,co nieusłyszane,zostaje usłyszane
Niepomyślane zostaje pomyślane a nierozpoznane rozpoznane?
To jest tak mój drogi,jak dzięki jednej grudce gliny
Poznaje się wszystko co zostało zrobione z gliny
Wszelka przemiana to tylko nazwa wynikła z mowy
A w istocie jest to glina
Na początku mój drogi To było istniejące
Jedno zaiste,bez drugiego
A sa tacy co powiadają:
To na początku było nieistniejące,jedno,bez drugiego
I że z nieistniejącego się zrodziło
Lecz jakże to możliwe,mój drogi
Czy z nieistniejącego istniejące może się narodzić?
Istniejące mój drogi było na samym początku
Jedno,bez drugiego
TO tak sobie pomyślało
Obym było wielością,obym się rozmnożyło
I wtedy żar się narodził
Żar sobie pomyślał
Obym był wielością
Wtedy wody się narodziły
Dlatego gdy człowiek się smuci lub poci
Wtedy z żaru wody powstają
Wody tak sobie pomyślały
Obyśmy były wielością,obyśmy się narodziły
I stworzyły pokarm
Dlatego tam gdzie deszcz spadnie powstaje obfitość pokarmu
Z wód zaiste pokarm się rodzi
Z tych trzech trzy rodzaje stworzeń powstają
Zrodzone z jaja,z żywej istoty i z nasienia
Owo bóstwo tak sobie pomyślało
W te trzy bóstwa poprzez żyjącą duszę wchodzę
Nazwę<nama> i kształt<rupa> rozdzielę
Niech każde z owych trzech potrójnym uczynię
I owo bóstwo poprzez żyjącą duszę wchodząc
Nazwy i kształty rozdzieliło
I tak każde z owych trzech uczyniło potrójnym
W jaki to sposób mój drogi każde z owych trzech
Potrójnym się stało,tego dowiedz się ode mnie
Każda czerwona forma<rupa>ognia to forma żaru
Każda białą to forma wód,a czarna-pokarmu
Istota ognia wyszła z ognia
Wszelka przemiana to tylko nazwa wynikająca z mowy
Rzeczywiście są tylko trzy formy
Każda czerwona forma Słońca to forma żaru
Istota Słońca wyszła ze Słońca
Każda czerwona forma Księżyca to forma żaru
Każda biała to forma wód a czarna pokarmu
Istota Księżyca wyszła z Księżyca
Każda czerwona forma błyskawicy to forma żaru
Istota błyskawicy wyszła z błyskawicy
To właśnie ongiś wiedzieli wielcy panowie domu
Wielcy uczeni gdy zwykli mówić:
Teraz już nikt nam nie powie nic takiego
Czegoś my nie usłyszeli,nie pomyśleli anie nie zrozumieli
Gdyż dzięki tym trzem elementom wszystko zrozumieli
Oni zrozumieli ze
To,co wydaje się czerwone ma formę żaru
To co wydaje się białe ma formę wód
To co wydaje się czarne ma formę pokarmu
Oni zrozumieli iż wszystko co wydaje się nierozpoznane
Jest zmieszaniem trzech bóstw
Człowieka osiągając potrójnym się staje
Spożyty pokarm staje się trójdzielny
Ich najgrubsza część przekształca się w kał
Środkowa w ciało a najsubtelniejsza w umysł
Wypite wody stają się trójdzielne
Ich najgrubsza część to mocz
Środkowa-krew,najsubtelniejsza to oddech
Spożyty żar staje się trójdzielnym
Jego najgrubsza część to kości
Środkowa-szpik kostny, a najsubtelniejsza to mowa
Przeto mój drogi umysł uczyniony jest z pokarmu
(stajesz się tym o czym myślisz,świat jest taki jak myślisz że jest-Mezamir)
Oddech z wód a mowa z żaru
Ze zsiadłego mleka gdy jest ubijane
To co najsubtelniejsze idzie do góry,tak powstaje masło
W ten sam sposób gdy pokarm jest spożywany
To co najsubtelniejsze idzie do góry,tak powstaje umysł
Dowiedz się ode mnie o stanie snu.
Gdy człowiek śpi,powiada się o nim
Że staje się doskonałym bytem,wchodzi w samego siebie
Dlatego ten który śpi nazywa się <wchodzącym w samego siebie>
Tak jak ptak na uwięzi latając na wszystkie strony
A nie znajdując spoczynku przysiada byle gdzie
Tak samo umysł błąkając się tu i tam
I nigdzie spoczynku nie znajdując
Spoczywa tylko dla odpoczynku oddechu
Gdyż umysł mój drogi,związany jest z oddechem
Przeto mój drogi jak kiełek szukaj korzenia
w wodach
w żarze
w bycie
Gdyż dla wszystkich stworzeń
Byt jest korzeniem byt jest schronienie,byt jest domem.
Zaiste każde z owych trzech bóstw
Kiedy w człowieka wejdą,każde z nich staje się potrójne
Kiedy człowiek stąd odchodzi
Jego głos wchodzi w jego umysł
umysł w oddech
Oddech w żar
A żar w najwyższe bóstwo
To jest własnie to co najsubtelniejsze
To jest dusza całego wszechświata,to rzeczywistość
To Atman,Tattwamasi-ty jesteś tym
Kiedy pszczoły miód gromadzą
Z różnorodnych drzew nektar zbierają i łączą go w jeden smak
I nie są w stanie odróżnić <jam smakiem tego drzewa a ja tamtego>
Podobnie wszystkie stworzenia choć w byt weszły
Nie rozpoznają ze osiągnęły byt
I czymkolwiek tu były:tygrysem,lwem,wilkiem czy dzikiem
Robakiem,motylem,muchą czy komarem
Tym samym staną się znowu
Z czego życie uchodzi to zaprawdę umiera
Lecz życie nie umiera nigdy
“Włóż tę sól do wody i przynieś ją rano
Tę sól którą do wody wrzuciłeś
Proszę ,przynieś mi ją teraz”
gdy po nią sięgnął nie znalazł jej,gdyż się rozpuściła
Nabierz trochę wody z wierzchu,jaki ma smak?Słony
Nabierz trochę wody ze środka,jaki ma smak?Słony
Nabierz trochę wody z dna,jaki ma smak?Słony
Wszystko jest takie samo
W ten sam sposób
To czego tu nie dostrzegasz to zaprawdę tu jest
To cegoś się nauczył to zaledwie nazwy<nama>
Gdyż dzięki nazwie zostaje rozpoznana Rigweda,Jadżurweda i Samaweda
Jak czwarta Atharwaweda a jako piąte historie i legendy
Jak i nauka o Wedach,rytuały dla przodków
Nauka o liczbach o znakach wróżebnych oraz czasie
Dzięki słowom wszystko to zostaje ukazane
Dlatego nazwie oddawaj cześć
Tego kto czci nazwę jak Brahmana
Jak daleko sięga jego słowo,tak daleko sięga jego niezależność
Słowo<wacz>zaprawdę jest wyższe od nazwy
Gdyż dzięki Słowu zostaje rozpoznana Rigweda,Jadżurweda i Samaweda
Jak czwarta Atharwaweda a jako piąte historie i legendy
Jak i nauka o Wedach,rytuały dla przodków
Nauka o liczbach o znakach wróżebnych oraz czasie
Dzięki słowom wszystko to zostaje ukazane
Dlatego Słowu oddawaj cześć
Tego kto czci Słowo jak Brahmana
Jak daleko sięga jego słowo,tak daleko sięga jego niezależność
Umysł jest wyższy od słowa
Dlatego umysłowi oddawaj cześć
Wyobrażenie<sankalpa>wyższe jest od umysłu
Kiedy człowiek sobie coś wyobrazi wtedy rozważa to w umyśle
Następnie wypowiada słowo a słowo jest nadaniem nazwy
Święte hymny stają się jednym w nazwie
Zaś święte czynności w świętych hymnach
Wszystko łączy się w wyobrażeniu
Wyobrażenie jest Atmanem wszystkiego
Wyobrażenie jest podstawą
Niebosa i Ziemia zostały uformowane w wyobrażeniu
Kiedy świat został wyobrażony,wszystko zostało wyobrażone
To jest właśnie wyobrażenie dlatego wyobrażeniu oddawaj cześć
(rozumiecie już dlaczego żydowskie religie tak nienawidzą i zakazują tworzeniu wizerunków bóstw? M. Snowid)
Ten kto czci wyobrażenie jak Brahmana
Osiąga wyobrażone światy będąc niezmiennym,światy niezmienne
Sam będąc podstawą-światy będą ce podstawą
A będąc nieporuszonym,światy nieporuszone
I jak daleko sięga jego wyobrażenie,tak daleko sięga jego niezależność
Myśl<czitta> wyższa jest od wyobrażenia
Kiedy człowiek myśli wtedy sobie wyobraża i następnie rozważa w umyśle
Później wypowiada słowo a słowo jest nadaniem nazwy
To wszystko łączy się w myśli
Dlatego o człowieku który posiada wielką wiedzę lecz nie myśli
Powiadają że jest nikim bez względu na jego wiedzę
Gdyby naprawdę posiadał wiedzę nie byłby bezmyślnym
Zaś człowieka który nie posiadł wielkiej wiedzy ale myśli
ludzie chcą słuchać
Myśl jest punktem łączącym to wszystko
Myśl to zaprawdę Atman,myśl to podstawa
Dlatego myśli oddawaj cześć.
Kontemplacja<dhjana>jest wyższa od myśli
Ziemia kontempluje na swój sposób
Na swój sposób kontemplują przestworza
Niebiosa na swój sposób kontemplują,kontemplują wody i góry
I na swój sposób kontemplują bogowie oraz ludzie
Dlatego jeśli człowiek tu na Ziemi osiąga wielkość
Jest to jakby część nagrody za kontemplację
Zaś ci mali ludzie są kłótliwi podli i oszczerczy
A wielcy otrzymują jakby część nagrody za kontemplację
Dlatego kontemplacji oddawaj cześć
Zrozumienie<widżniana>jest zaprawdę wyższe od kontemplacji
Pokarm i smak,ten świat i tamten świat
Zostają rozpoznane dzięki zrozumieniu
Dlatego zrozumieniu oddawaj cześć
Ten kto czci zrozumienie jak Brahmana,osiąga światy zrozumienia i wiedzy
Pamięć<smara> wyższa jest od przestworzy
W przestworzach jest zarówno Słońce i Księżyc
Poprzez przestworza się woła i słucha
Poprzez przestworza odpowiada
Lecz gdyby nawet zgromadziło się wielu ludzi
Ale pamięci pozbawionych,oni nic by nie usłyszeli.
O niczym by nie myśleli,niczego nie rozumieli
Zaś kiedy pamiętają,wtedy słyszą,myślą,rozumieją.
Madzieja<aśa> jest wyższa niż pamięć
Oddech życiodajny<prana>jest wyższy od nadziei
Ja jest poniżej,Ja jest powyżej
Na zachód,na wschód,północ,południe
Poczucie JA zaprawdę jest całym światem
http://www.youtube.com/watch?v=-80qN8c8sbY
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=-80qN8c8sbY&w=640&h=360]
The H.A.A.R.P. system in Alaska – What are they really using this for?
Use the Ancient Solfeggio Frequencies to help block out all these deliberately harmful tones and protect your self from further psychic and physical damage. Also use them in any manner that resonates with you the most to help keep your body tuned and in harmony with the vibrations of nature and of our Universe. Let us continue to work towards rediscovering their potential. |
http://www.cheops.darmowefora.pl/index.php?topic=272.250
Dlaczego widać w strojeniu A- 440 Hz jakąkolwiek konspirację?
Istnieje zaledwie jedna przyczyna zmiany stroju. W wyniku masowego rozpowszechniania się muzyki za pomocą radia i filmów, w obliczu ekspansji masowych mediów zaszła potrzeba ujednolicenia stroju muzycznego na cały świat – ustalenia międzynarodowego standardu. Co do owej przyczyny nie mamy najmniejszej wątpliwości, że ujednolicenie na skalę światową było i jest nadal potrzebne.
Ale dlaczego zmieniono strój z A – 432 Hz na a- 440Hz? Na to pytanie trudno jest uzyskać satysfakcjonującą odpowiedź.
Pierwsza próba zmiany stroju nastąpiła w roku 1917 z inicjatywy Rockefellerów. Świat muzyczny się na to nie zgodził, jednak rząd USA w rok później zaakceptował to jako standard. Nastąpił potem szereg takich prób i inicjatywy te zawsze wychodziły z dynastii rządzących klas. Świat muzyczny uparcie się na to nie zgadzał.
Dopiero w roku 1939 Anglia oraz Niemcy wprowadziły legislację standaryzującą częstotliwość 440 HZ jako ISO 16 dla strojenia wszelkich instrumentów.
Ponownie świat muzyków tego nie akceptował i dopiero w roku 1951 na kongresie muzyków w Londynie zaakceptowano ten standard, pomimo protestu wielu muzyków, w tym petycji kilku tysięcy muzyków francuskich.
Dlaczego A-440 Hz?
Strój 440 Hz i jego pochodne – czyli 55, 110, 220, 440, 880, 1320, 1760 czy inne wielokrotności lub ułamki podstawowej częstotliwości są praktycznie neutralne i nie powodują żadnej pozytywnej reakcji – tak w otoczeniu jak i w naszych ciałach.
Jednym czynnikiem wydaje się być bardziej jasny czy raczej jaskrawszy dźwięk – podobny nieco do efektu wzmocnienia wysokich tonów na wzmacniaczu czy radiu, które praktycznie niczego nie dodają do dźwięku, ale powodują z czasemszybkie zmęczenie ucha. Wysokiej klasy wzmacniacze Hi Fi nie posiadają możliwości wzmocnienia wysokich lub niskich tonów. Zdaniem producentów najwyższej klasy sprzętu wzmacniającego powinniśmy słuchać nagrań w sposób neutralny, zgodny z zamierzeniem producentów muzyki. Druga przyczyną jest prosty fakt, że nadmiernie wzmocnione dźwięki, zwłaszcza wysokie mogą spowodować trwałe uszkodzenia ucha a nawet głuchotę.
Praktycznie nie ma powodu, dla którego ustalono taki właśnie standard, z którym większość muzyków na świecie w czasie jego ustalania się nie zgadzała. Można to porównać z Multikulturalizmem. Nikt się praktycznie z nim nie zgadza, ale zasady te istnieją i obowiązują.
Jeżeli praktycznie nie podano nam powodów, co jest ukrytym powodem owej zmiany?
Czy istnieje częstotliwość doskonała, którą można użyć do strojenia instrumentów muzycznych? Oczywiście że istnieje?
432 Hz!
Garść informacji o czakrach
http://www.yangua.friko.pl/niewizua.htm
Jantry dźwięków:
http://25.media.tumblr.com/1d04b2708ac47da870e560f0395d6a7b/tumblr_mh697bGtwU1qzicj3o1_500.jpg
http://24.media.tumblr.com/32d6e8eae9b2c92fd53bc3963bae9ae7/tumblr_mh98q3jK9z1rfuijjo5_r4_250.gif
Na koniec lekcja gdy na gitarze
http://www.michalkaszczyszyn.com/pl/lessons/notes.html
1 Hz = 1/s
Jeden Hertz oznacza jeden cykl zmian na sekundę, w przypadku gitary oznacza jeden cykl drgań struny na sekundę.
Tabela 1 przedstawia dźwięki muzyczne oraz odpowiadające im częstotliwości podzielone na oktawy.
Oktawa | Dźwięk | Częstotliwość [Hz] | Oktawa | Dźwięk | Częstotliwość [Hz] |
---|---|---|---|---|---|
Sub kontra | C2 | 16,351598 | Dwukreślna | c2 | 523,251136 |
Cis2 | 17,323915 | cis2 | 554,365268 | ||
D2 | 18,354048 | d2 | 587,329542 | ||
Dis2 | 19,445437 | dis2 | 622,253974 | ||
E2 | 20,601723 | e2 | 659,255121 | ||
F2 | 21,826765 | f2 | 698,456470 | ||
Fis2 | 23,124652 | fis2 | 739,988853 | ||
G2 | 24,499715 | g2 | 783,990880 | ||
Gis2 | 25,956544 | gis2 | 830,609404 | ||
A2 | 27,500000 | a2 | 880,000009 | ||
Ais2 | 29,135235 | ais2 | 932,327533 | ||
B2 | 30,867707 | b2 | 987,766613 | ||
Kontra | C1 | 32,703196 | Trzykreślna | c3 | 1046,502272 |
Cis1 | 34,647829 | cis3 | 1108,730535 | ||
D1 | 36,708096 | d3 | 1174,659084 | ||
Dis1 | 38,890873 | dis3 | 1244,507948 | ||
E1 | 41,203445 | e3 | 1318,510241 | ||
F1 | 43,653529 | f3 | 1396,912940 | ||
Fis1 | 46,249303 | fis3 | 1479,977706 | ||
G1 | 48,999430 | g3 | 1567,981760 | ||
Gis1 | 51,913088 | gis3 | 1661,218807 | ||
A1 | 55,000001 | a3 | 1760,000018 | ||
Ais1 | 58,270471 | ais3 | 1864,655065 | ||
B1 | 61,735413 | b3 | 1975,533225 | ||
Duża | C | 65,406392 | Czterokreślna | c4 | 2093,004544 |
Cis | 69,295658 | cis4 | 2217,461071 | ||
D | 73,416193 | d4 | 2349,318168 | ||
Dis | 77,781747 | dis4 | 2489,015895 | ||
E | 82,406890 | e4 | 2637,020483 | ||
F | 87,307059 | f4 | 2793,825880 | ||
Fis | 92,498607 | fis4 | 2959,955412 | ||
G | 97,998860 | g4 | 3135,963520 | ||
Gis | 103,826175 | gis4 | 3322,437615 | ||
A | 110,000001 | a4 | 3520,000036 | ||
Ais | 116,540942 | ais4 | 3729,310131 | ||
B | 123,470827 | b4 | 3951,066451 | ||
Mała | c | 130,812784 | Pięciokreślna | c5 | 4186,009088 |
cis | 138,591317 | cis5 | 4434,922141 | ||
d | 146,832385 | d5 | 4698,636335 | ||
dis | 155,563493 | dis5 | 4978,031791 | ||
e | 164,813780 | e5 | 5274,040965 | ||
f | 174,614118 | f5 | 5587,651761 | ||
fis | 184,997213 | fis5 | 5919,910824 | ||
g | 195,997720 | g5 | 6271,927040 | ||
gis | 207,652351 | gis5 | 6644,875230 | ||
a | 220,000002 | a5 | 7040,000073 | ||
ais | 233,081883 | ais5 | 7458,620261 | ||
b | 246,941653 | b5 | 7902,132902 | ||
Razkreślna | c1 | 261,625568 | Sześciokreślna | c6 | 8372,018176 |
cis1 | 277,182634 | cis6 | 8869,844283 | ||
d1 | 293,664771 | d6 | 9397,272670 | ||
dis1 | 311,126987 | dis6 | 9956,063582 | ||
e1 | 329,627560 | e6 | 10548,081930 | ||
f1 | 349,228235 | f6 | 11175,303521 | ||
fis1 | 369,994427 | fis6 | 11839,821649 | ||
g1 | 391,995440 | g6 | 12543,854081 | ||
gis1 | 415,304702 | gis6 | 13289,750460 | ||
a1 | 440,000005 | a6 | 14080,000145 | ||
ais1 | 466,163766 | ais6 | 14917,240522 | ||
b1 | 493,883306 | b6 | 15804,265803 |
Tabela 1 Muzyczne dźwięki i odpowiadające im częstotliwości podzielone na oktawy
http://tonalinagual.blogspot.com/2013/10/kwiat-zycia-jantra-mandala-i-matryce.html
http://www.tonalinagual.blogspot.com/2013/05/energetyczne-kule-bable-balonyi-wzory.html
http://tonalinagual.blogspot.com/2013/07/mysli-dzwieki-sowa-to-energia-bable.html
http://tonalinagual.blogspot.com/2013/09/wzory-natury-i-fluidowe-stworzenia.html
http://tonalinagual.blogspot.com/2013/07/kosmiczny-kolowrotek-i-symbole-nie-tylko.html
Podziękowania dla Mama Tika za pomoc w zbieraniu informacji