63% chorych na COVID-19 we Francji w rzeczywistości było całkowicie zdrowych
Oto i zmowa i przekręt w którym biorą udział Medyczni Doradcy Morawieckiego – remdisivir oraz wybrakowane szczepionki Pfizer i testy antygeniczne weryfikowane PCRem, które we Francji sprokurowały 63% przypadków Urojonego Covidu! (materiał nr 2). Materiał nr 1 i 3 naprawdę alarmujący. Polecam też materiał numer 4 o marketingowej akcji szczepionkowej dla Lemingów z celebrytami w roli głównej, którzy pchają się niby po szczepienie poza kolejnością, a w rzeczywistości reklamują szczepionkę Pfizera, jako najbardziej pożądany reglamentowany towar we wszechświecie, będąc jej tzw. „ambasadorami”. Żenada – paskudna ustawka. Klęska szczepionkowej akcji rządowej murowana!
1. Jerzy Zięba: Przerażające, nigdzie nie nagłaśniane fakty o szczepionce mRNA
2. Wnet: Witt – Okazało się, że 63% chorych na COVID-19 we Francji w rzeczywistości było całkowicie zdrowych
https://www.youtube.com/watch?v=h4lqcUE33MI
3. WM: Lekarka trafiła do szpitala po wstrzyknięciu preparatu Pfizera
Ministerstwo Zdrowia w Meksyku poinformowało, że lekarka, która otrzymała preparat leczniczy (błędnie nazywany „szczepionką” nawet w raportach medycznych – przypis WM) firmy Pfizer, została przyjęta na oddział intensywnej terapii z konwulsjami, trudnościami w oddychaniu i możliwym zapaleniem mózgu.
„Trzydziestodwuletnia lekarka, która otrzymała szczepionkę przeciwko COVID-19 firmy Pfizer, została przyjęta na oddział intensywnej terapii… po wystąpieniu wysypki, drgawek, osłabienia mięśni i trudności w oddychaniu w ciągu pół godziny po szczepieniu” – czytamy w raporcie. W przeszłości miewała reakcje alergiczne na niektóre leki.
Obecnie badane są przyczyny tej reakcji. Wstępna diagnoza to zapalenie mózgu i rdzenia kręgowego. Stan pacjentki stabilny, przyjmuje leki zmniejszające aktywność procesów zapalnych.
Źródło: pl.SputnikNews.com
https://wolnemedia.net/lekarka-trafila-do-szpitala-po-wstrzyknieciu-preparatu-pfizera/
4. Komentator: Janda i Szczepionka Poza Kolejnością! Reklama Szczepień Oparta na Socjotechnice?
Media bombardują odbiorców negatywną kampanią marketingową promującą szczepienia na COVID-19. Pod pretekstem „oni zaszczepili się szybciej, bo wepchnęli się przed kolejkę”, tworzony jest popyt na preparat leczniczy propagandowo nazywany „szczepionką”. Kampania z udziałem celebrytów ma wywołać oburzenie i emocjonalną reakcję „muszę się zaszczepić, skoro Janda i inni celebryci pierwsi rzucili się do szczepień”. Rząd sam zapowiadał niedawno, że zatrudni celebrytów do propagandy „profrekwencyjnej” i zamierza wytworzyć „emocjonalne zapotrzebowanie na szczepionki”. Machina promocyjna ruszyła – czy ludzie się nabiorą? Odbiorcy mediów głównego nurtu na pewno tak.
https://www.youtube.com/watch?v=5QQW97yNE7I&feature=youtu.be