62 komentarze do “Ouroboros – OR z bORu wyORAny, czyli dowody na starożytność Polski Słowiańskiej w Kronice Dzierzwy [Archiwum 2014]

  1. Ja jestem z Kociewia u nas mowi sie ; ” Pracowac na wlasnym UROBKU (polu) . Zawsze myslalem , ze to slowo pochodzi od „roboty” a slowo „robota” nie jest nasze bo ono wywodzi sie z jezykow turanskich i slowa „RAB” (niewolnik) . W jezyku staropolskim nie ma chyba czasownika „ro(a)botac” uzywane jest bardziej ; ” trudzic sie” , „palac sie czyms” , „pracowac” . Oznaczac to moze , ze to slowo do nas wrocilo za posrednictwem jezyka rosyjskiego i zostalo przez nas przejete, w czasie zaborow . Slowo „Urobek” jako pole musi byc naprawde bardzo , bardzo stare . Dlatego konstrukcja zdania ;” Pracowac na wlasnym UROBKU” wydawala mi sie troche bez sensu , bo to tak jakby powiedziec ” pracowac na wlasnym pracowac”. I takie zdanie przypominalo mi „nasze polskie” : ” Co to za wihajster”. Bo jak wiemy slowo „wihajster” to niemieckie ” wie heißt der” i znaczy to tyle co : ” co to za co to jest” ;-D Teraz wiem , ze zdanie ” pracowac na wlasnym urobku ” moze miec glebsze znaczenie. Jesli chodzi o Krakow to mysle , ze nazwa ta istniala jeszcze przed inwazja ludow Bharatu na na bliski wschod . Mysle tak poniewaz nasz KRAKow jest bardzo widoczny w nazwach takich jak: KARAKorum -masyw gorski w Himalajach , KARAKkosz -miasto poswiecone Nimrodowi (Narodowi) i wielu innych. Jezeli to co mysle jest prawda to Krakow jest bardzo ale to bardzo stary. A jezeli jest stary to powinien lezec na wzniesieniu , ktore powstalo po bardzo dlugim osadnictwie ludzkim na tym terenie. W archeologi takie wzniesienie ma swoja profesjonalna nazwe . Tak sie sklada ze Wawel lezy na takim wzniesieniu . Jezeli chodzi o imie Krakus\Krak\Kruk to musialo byc ono bardzo popularne wsrod Lehow \Lugow wldajacych Lugia tak jak imie Wladyslaw( chwala\slawa dla dobrych rzadow ) lub Boleslaw ( wielka chwala\slawa) w sredniwiecznej Polsce i musialo byc dziedziczone i noszone nie przez jednego wladce ale przez szereg wladcow na przestrzeni wiekow . Tak sie sklada , ze Rzymianie pisza o wladcy Lugii , ktorego imie to Magrebodius ( Wielki Kruk) .Zyl on na przelomie naszej ery ale czy byl on pierwszym Krukiem \Krakiem … mysle , ze nie … napewno nie byl.

  2. Jeśli chodzi o chodzenie w Koło to jest w historii duźo przykładów. Wrocław – został obroniony przez błogosławionego Czesława, który wokół murów miasta chodził z hostią. Kościół nieświadomie albo świadomie podtrzymuje tradycję chodząć wokół kościoła w czasie różnych uroczystości i wokół ołtarza okadzając go. Może warto obejść swój dom w Koło chociażby w celach ochronnych.

  3. A może Zban Zerwanów nie Dzban. Skoro nie Dzwon tylko Zwon.
    I jeszcze jedno – można by się zapytać kto nam ten kaganiec założył. Skoro dusza ludzka jest nieśmiertelna.

  4. smiertelna nie jest ale moze byc gdzies uwieziona, czy na zawsze? hmmm, generalnie widze ze duzo w dzisiejszych czasach polowan na dusze… i moze to troche rasistowsko zabrzmi ale nasze slowianskie dusze sa szczegolnie cenione w pewnych kregach… jakich nie powiem bo zabrzmi to jeszcze bardziej rasistowsko…

    • JA HW-OR – to czciciele czarnej dziury, miejsce oczyszczania dusz, wiele było takich miejsc – JAwor NIca,JaWorzyna – stąd niektóre plemiona R1A udając się na południe zanieśli te opowieści.
      Do WOR’a wrzucani byli najeźdźcy i zdrajcy RODA -Rodzących czyli to byli Czciciele Nieba Gwieździstego, wiele znuków od nich pochodzi, mieli zupełnie inną formę argumentowania dźwięków – na tych ziemiach cieżko znaleźć ich szcżątki, gdyż palili zmarłych – popiół mieszali z wodą z czystych zdroi, solArii – smarowali pomazańców. Jednym z nich był też Sziwa. To okres na długo nim powstał jakiś semicki naród. Grecy znali podania – stąd Cat HaR sis – KOT – strażnik.
      To bardzo bardzo stara vieda, jeszcze nim powstaje KOBA – ług z popiołów Przodków był mistyczny, stąd wielka, bielna mądrość i mar ność. Dalej nie zaglądałem, nie miałem czasu.

  5. Dusze Słowiańskie są i jest ich wiele. Ale ludzie siedzą w różnych matriksach, często w czarnej magii – jak mówiłam nawet Słowianie. Większość Polaków to Słowianie – Lechici. Ale im mózgi wyprali i niektórzy wypierają się swojego pochodzenia. Ja należę do osób oburzonych i tego wszystkim życzę. Co co siedzą w ciemności chcą tam ściągnąć pozostałych. Sami błądzą i innych siłą zmieniają pod płaszczykiem mocy czy miłości czy Słowian.

    • dokladnie tak jak piszesz… coz chyba nie da sie nic zrobic tylko isc swoja droga prawdy i swiatla… teraz gdzie jestem, do okola pelno zarliwych katolikow np… czyli klamstwo, kradziejstwo, manipulacja, wyszydzanie itp itd… tylko mnie to potwierdza jakim demonem jest jahwe… wszystko oczywiscie pod przykrywka poboznosci i szczesc boze 😀 coz juz nawet nie wchodze z nimi w rozmowy o pogodzie bo nie ma sensu 😀 z drugiej strony tej nie katolickiej to tez prawda, ludzie pasozyty ciagna innych ludzi na strone pasozyda pod przykrywka rozwoju duchowego i innych jakis praktyk… przykra jest obserwacja tej zmanipulowanej rzeszy slowian… milosc pokoj wolnosc w sercu umysle duchu na zewnatrz i wewnatrz przez wszystkie rzeczywistosci wymiary czasy itd itd itd, oooooommmmmmaaaaaa

  6. W odpowiedzi do Livia:

    Mój tekst o Oroborosie nie odnosi się i nie ma nic wspólnego z przypisaniem ludzi do RAS i z ezoterycznymi spekulacjami na ten temat, zwłaszcza opracowaniami anglojęzycznymi. Ten tekst odnosi się do mitologii Słowian, a jeśli ja kiedykolwiek piszę o rasach to nigdy nie wiążę Słowian z Reptilianami i Anunakimi – Jeśli chodzi o rasy ludzkie opieram się zawsze na ścisłej nauce jaką jest genetyka.

    Napisałem też wyraźnie że::
    „Tylko u Słowian, a najpełniej u Polaków znajdziecie te wszystkie znaczenia wywiedzione z jednego słowa-symbolu Oroboros, który jak wiadomo powszechnie ma charakter magiczny, ezoteryczny, mistyczny, i poświadczony od czasów starożytnego Egiptu, a nawet jeszcze dawniejszych. Jak więc widzicie nawet takie zdawałoby się obce pojęcia jak urbanizacja, suburbium i inne mają pochodzenie odsłowiańskie, prapolskie. Dlatego też Polaka nie rażą te słowa i nie drażnią jako obce wtręty – one są przez podświadomość każdego z nas akceptowane. To my Słowianie-Polacy jesteśmy nazywani przez Biblię Wężowym Plemieniem, gdyż jesteśmy dokładnie Plemieniem Czcicieli Żmijów/Smoków/Drakonów/Węży – Scytami Jaszczurami. Proszę tylko by nie mylić tego z kosmicznymi Reptilami. Gadziną, a raczej płazieńcami które nie mają nic wspólnego z Wężowym Plemieniem.
    Na Wężowe/Smocze Plemię nie bez powodu zrzucono w Biblii winę za to że Ludzkość Posiadła Wiedę (Owoc z Drzewa Wiadomości). Pośrednicy kościelni chcieli zatrzymać tę wiedzę dla siebie i poniekąd długo się im to udawało. Bowiem to my jesteśmy jednocześnie owym Wężem/Smokiem w Którego posiadaniu jest Owoc Wiedy – Owoc Dobrego i Złego. To Słowianie/Scyci byli owymi Nosicielami Światła Świata, czcicielami Łączy Zwory- Lucisferusa, czyli właśnie Światłoświata, inaczej Świętowita. To ich Słowian ideę boga, zamierzało nieudolnie i nieudanie uśmiercić judeo-chrześcijaństwo. Ażadaha (Uż-Duch) Smok i Żmij Wielkiego Działu (Działu Działów) jest rozdwojeniem Światła Świata na dopełniające się In-Yang (Białoboga i Czarnogłów).”

    Więc nie przypisujmy Słowian do Reptilianów i nie mylmy też Łuny-Anu Pani Księżyca z Anunnakimi. Anu-Łuna-Chorsawa-Horos to Moc Wielkiej Zmiany (Księżyc Żeński) kierujący cyklami i przypływami – Pani Kierującą Tajemnicą i Wszelką Zmianą, Anu-Łuna-Luna to Pani Taj. Oko Anu/Łuny – to Okeanos – Ocean – Królestwo Wód kierowane Przypływami i Odpływami Łuny/Luny. Tajemnica Osi Świata mogła być podarowana ludzkości tylko przez Moc Księżycową – Drugi Filar – Żeński stojący naprzeciw Filara Słonecznego -Męskiego.

    Nie ma to nic wspólnego w tym sensie z Anunakimi czy Reptilami jako przodkami Słowian. Słowianie/Scytowie oraz Istowie(Bałtowie) pochodzą od Kruków/K-RA-ków (Słowianie), Kuraka/Kurki\Łabedzicy – Istowie/Bałtowie oraz Ptakowężycy, czyli SYRENY (SIRIN) z Hylai (Scytowie) – to są stwierdzenia mitologii – można o tym przeczytać w Księdze Tura i Księdze Ruty. Jest tam podanych kilkanaście wersji obocznych tegoż pochodzenia Ludów Królestwa Północy – SIS.

    Obserwuję nieustanne, wrogie próby przypisania Słowian do Reptiliańskiej rasy Gadów, podczas gdy Reptile to Płazieńcy. Czcić znak węża czy smoka to nie znaczy być jakimś potomkiem węża i smoka, a nawet jeśli znaczy to nie ma to nic wspólnego z Reptilami-Płazieńcami Siedmioocznymi.

    Przyczynę i Mechanizm tego działania i ciągnący się przez całą Kalijugę konflikt, oraz związane z nim ciągłe napadanie na Słowian, wręcz nieustanna wojna ze wszystkim co słowiańskie, wyjaśnia moja książka „Tomirysa i Czaropanowie”
    tomirysa22

    Przywołany we wpisie u Livii przez Vodnitok rysunek z czaszką nie pochodzi ode mnie ani z Krakowa – podałem przecież link skąd on pochodzi – Vismaya-Maitreia: http://www.vismaya-maitreya.pl/rok_2012_ouroboros_-_kosmiczny_waz.html

    Niestety widzę, że strona ta pod podanym adresem już nie egzystuje. Opis pochodził z roku 2012 z tejże strony, która nie ma nic wspólnego z Krakowem, a ma coś wspólnego z Różokrzyżowcami.

      • Widzę że treść jest, ale czaszki tam teraz nie widzę??? Jest to w każdym razie jakiś Oroboros ewidentnie wolnomularski z 9 gwiazdami i 9 płomieniami wokół czaszki. Raczej oryginalny niż podrobiony pod Wolnych Murarzy.

        Sprawę związku przechowania Wiedy Starożytnej królestwa Północy z Wolnomularzami też warto omówić i postawić jasno. Tak – pomagali Wierze Przyrodzonej Słowian przetrwać, tak samo jak Bracia Polscy. Watykańska propaganda oskarżająca Masonów o spisek światowy jest takim samym dymem dla maluczkich jak i Słowianie = Reptile/Węże/Smoki. Ario-Słowianie = Czciciele Pierzastego Węża Skrzystego i Czciciele Skrzydlatych Smoków – Drakonów, a nie dosłownie potomstwo Smoków i Żmijów. Słowianie nie czczą płazów = żabonich Reptilów. Reptile to Siedmiooczne Płazieńce.

        To Watykan jest czołowym przedstawicielem banksterki światowej – jednym z największych posiadaczy majątku na Ziemi.

  7. Jeden z wielu – niektórzy się budzą ale im się nie chce. A poza tym czasami budzenie trwa długo aż w końcu ktoś musi potrząsnąć obudzić. W końcu pranie mózgu trwało pokolenia. Moje budzenie trwało długo. Ostatnio się dowiedziałam, że słowo”kościół” – słowiańskie znaczenie – to miejsce pochówku Słowian. A Chrześćjanie chodzą się tam modlić.

  8. Dziekuje za odpowiedz 🙂

    Zaczne od tego cytatu

    ”Nie ma to nic wspólnego w tym sensie z Anunakimi czy Reptilami jako przodkami Słowian. Słowianie/Scytowie oraz Istowie(Bałtowie) pochodzą od Kruków/K-RA-ków (Słowianie), Kuraka/Kurki\Łabedzicy – Istowie/Bałtowie oraz Ptakowężycy czyli SYRENY (SIRIN) z Hylai (Scytowie) – to są stwierdzenia mitologii – można o tym przeczytać w Księdze Tura i Księdze Ruty. Jest tam podanych kilkanaście wersji obocznych tegoż pochodzenia Ludów Królestwa Północy – SIS.”

    Bo prawdziwymi PRZODKAMI SLOWIAN nie byli ani Anunnaki ani Reptylianie, co powtarzalam juz wiele wiele razy.

    Slowianie-SCYTOWIE? czyli KHAZARZY?

    no i jestesmy ”w domu”.. dlaczego AN-POL https://bialczynski.pl/2018/05/30/gaja-tv-kobieta-jako-swiatlo-swiata-w-ezoterycznej-tradycji-katarow-marek-taran/ i dlaczego pan
    JZ Potocki jako glowna gwiazda programu w Anpolu..

    ”pieknie” panie Czeslawie 😉 Ruch ”Wolnych Ludzi” i AN-POL… wolne zarty 🙂

    dalej

    ”Bowiem to my jesteśmy jednocześnie owym Wężem/Smokiem w Którego posiadaniu jest Owoc Wiedy – Owoc Dobrego i Złego. To Słowianie/Scyci byli owymi Nosicielami Światła Świata, czcicielami Łączy Zwory- Lucisferusa, czyli właśnie Światłoświata, inaczej Świętowita. To ich Słowian ideę boga, zamierzało nieudolnie i nieudanie uśmiercić judeo-chrześcijaństwo.”

    jednak z tego co pan napisal wynika ze jednak byli – z czym sie absolutnie zgodzic nie zamierzam.

    ”Bowiem to my jesteśmy jednocześnie owym Wężem/Smokiem w Którego posiadaniu jest Owoc Wiedy”

    wow! powtarza pan niemal to samo co wczesniej pisal Mezamir i KTOS… albo Kiara… Smok, Waz badz Zmija zamiennie, Lucyfer i Szatan.. wszystko sie zgadza…

    ciag dalszy nastapi

    Livia

    • Droga Livio

      To bardzo ważna dla ezoteryków sprawa więc musimy ją wyjaśnić do końca. Dla ruchu wolnościowego, dla ruchu zielonego i dla ruchu słowiańskiego jest to sprawa nie mniej ważna – ale oczywiście nie jest moim zadaniem przekonanie was. Przekonać się do PRAWDY – PRA-WEDY możecie tylko wy sami – ezoterycy.

      Najpierw najprostsze:

      1. Przedstawianie Reptilian czy Anunakich jako Wężowego Plemienia to wielki przekręt Anglosasów, który powtarzany jest przez Ludy R1b od czasów Sumeru i Egiptu, a tak naprawdę od czasów Królestwa Północy – Królestwa SIS i początku Kalijugi. Jest to przekręt szczególnie perfidny bo wpisany został we wszystkie przekazy żydowskie (Scytowie są przez nich nazywani – słusznie – Wężowym Plemieniem i ich najstraszliwszym wrogiem z Północy), a potem przez Biblię w przekazy chrześcijańskie. Wyjaśnię to w dalszej części. Ale nawet Anglosasom, w których wy wierzycie jak w Biblię (poniekąd są oni utajonymi biblistami) zdarza się czasami puścić farbę, czyli krwistą PRAWDĘ na ten temat (np podaje ją anglojęzyczny autor Conana Robert E Howard – zresztą człek o polskich korzeniach, czy Tolkien, czy inni – pisałem o tym o Elfach i zamęcie związanym z Al-Hamem – Al-Hemem oraz Pyr-RAmidami). (https://bialczynski.pl/2015/02/22/sidthe-i-smoczy-wladcy-anu-czyli-pendragoni-upiory-znad-morza-czarnego/) . W tym linku wyjaśnienie o jakiego Anu-Horsa-Lunę chodzi. Rozwinięcie tematu Boga Hama-Swaroga i Alchemii (Al-Hamii) w artykuleLekcja 8: https://bialczynski.pl/2012/11/11/prawia-a-jawia/)

      2. Czy każda osoba o imieniu Anna – to jest Anunak? Czy Anpol – to Anunaki? Czy Góra Świętej Anny to Góra Anunaków?!!! – Bez przesady moi drodzy – Moja żona ma na imię Anna, to ja jestem już Anunakiem jak rozumiem?

      3. Nie każde złoto co się świeci (to się tyczy także punktu 2), ale też i nie każdy człek/medium masowe czy internetowe zanurzone w gównianych sprawach daje same wyłącznie gówniane wiadomości. Wręcz odwrotnie oni dają dużo prawdy a mieszają ją z kłamstwami, czasami jest to nawet czysta prawda która ich uwiarygadnia. Dlatego ja przytaczam czysto prawdziwe lub w 90% prawdziwe artykuły i filmiki z mediów gównianych – jak Monitora Polskiego Marka Podleckiego czy z sesji w Anpolu, czy z Gazety Wyborczej, czy z Onetu, czy z wp.pl, albo z PAP – Nauka w Polsce, czy Archeowieści, Niezalezna.pl, wPolityce.pl, Pol Lechicki, Histmag. O prawie wszystkich z nich pisałem, że to są nasi wrogowie, ale to nie znaczy że npiszą oni i mówią same kłamstwa i nie warto ich czasem zacytować czy posłuchać.

      4. Ktoś – Jezuicki komandos na forach ezoterycznych powtarza to perfidne kłamstwo w sposób szczególnie zakamuflowany i pokrętny.

      Teraz będą rzeczy trudniejsze bo sedno sprawy Reptilian i Anunakich pokazywanych jako Węzowe Plemię podczas gdy to są żabony – żabiaki – Płazieńce!

      5. Prawdą jest że Skołoci-Scyci (R1a haplo Z93), Słowianie (haplo R1a M458) i Istowie-Ilmerczycy-Ilirczycy-Staroeuropejczycy (Bałtowie – haplo. I1 oraz I2) byli czcicielami Smoków (leghenda krakowska o Smoku i persko-scytyjska o Smoku) oraz węży-Skrzydlatych Żmijów i Smoków (Księga Tura – pomocnicy Bogów Działu Działów – Bogów Dzielnych: Białobogi i Czarnogłowa / Dział in-yang). To jest udokumentowane także w nazwach plemiennych i to jest zapisane u Żydów także w Biblii. Np Trakowie to nikt inny jak Drakowie, Dregowicze – to nikt inny jak Drakoni, a Bałtowie Borusowie-Prusowie (hiper-Borejczycy) czcili żmije do tego stopnia że trzymali je w swoich zagrodach i pilnowały one ich domostw używane zamiast psów. itp.

      6. Skołoci i Słowianie nosili smoki i węże na tarczach jako znaki bojowe i na chorągwiach. Szczególnie byli znienawidzeni przez Żydów i Egipcjan, których podbili już jako Hetyci i królowali nad nimi przez długie lata – biorąc haracz w złocie i kobietach, a w końcu rozpraszając Żydów w tzw Niewoli Babilońskiej. Wtedy to zrobili z nich niewolników i część ich zapędzili do swojej ziemi za Kaukaz na północ. Stąd tutaj później chazarskie żydostwo. Dla mnie to nie są żadne kwestie rasistowskie i nie traktuję Żydów jako nic gorszego jak np KTOŚ – ale i KTOŚ pisze czasami prawdę sprytnie mieszając ją z G..nem. Bo Słowiano-Ariowie to słynne Ludy Morza (Hyksosi Egipscy), Trojańczycy i B-Harat znany Indiom – Ksztarijowie/Koszetyrsowie. (https://bialczynski.pl/2017/12/18/tyfontyfos-dywos-czyli-wielki-zmij-polnocy-usmiercony-przez-grekow/)

      7. To z tego powodu Wąż dostał swoja rolę w Biblii i moje słowa jakie cytujesz odnoszą się właśnie do tych spraw i do tych określeń Żydowskich i Biblijnych. Howard faktycznie zrobił Seta Wężem i bogiem prastarej rasy Ludzi Węży. W sumie to dość ciekawy zabieg bo egipski Set to Szakal bóg burzy i pustyni i właśnie on walczy z wężem Apofisem o zwycięstwo w codziennym cyklu życia(sprzymierzeniec Ra).
      Dopiero za XXII dynastii skojarzono go z Apopem(Aposisem) i zaczęto przedstawiać jako krokodyla czy hipopotama(symbole synów ziemi tych złych),kojarzony jest też później z greckim Tyfonem co owszem trochę splotów gadzich miał,ale nazywanie go wężem to mocne nadużycie.
      Kojarzenie boga zła z wężem ma skojarzenia z wężem z edenu czyli ze ST – jest to wyraźny przekręt i żydowskie wpływy, które widać tutaj jak na dłoni. Polecam cały mój cykl O odciętej Nodze Skrzydlatego Byka/Tura na moim blogu: początek tutaj (https://bialczynski.pl/2016/09/20/florian-straszewski-1766-1847-straznik-wiary-slowian-i-sssss-krakow/)

      8. Nie pozna prawdy kto nie przeczyta mojej książki „Tomirysa i Czaropanowie”. Na razie jest wydany tylko pierwszy jej tom, ale piszę już drugi i wkrótce go wydam. Więc doradzam wszystkim przeczytać tę książkę bo ona właśnie mówi o tym przekręcie w kontekście prawdziwych wydarzeń: Unicestwienia Świątyni na Górze Kara i wojen późniejszych z Persami, a potem z Aleksandrem Wielkim i dalszych wojen z Rzymianami.

      9. Dużo musiałbym tłumaczyć, ale zacznijmy od cytatu w którym Tomirysa po raz pierwszy styka się z Żabonem, który zaatakuje inną Amazonkę nawojkę Ludmiłę i wcieli w życie na tysiąclecia ten przekręt. Postać ta jest jądrem opowieści o Hiperborejczyku Conanie Barbarzyńcy z Cymmerii – To posąg Siedmioocznego Żabona, Płazińca znajduje się w Przedpotopowej Świątyni w tej powieści – To jest prawdziwy Reptil i Anunak – nie postacie wężowe, ani smocze. Zabełtanie to przypisujące im wężowość i smoczość rozpowszechnione zostało przez nowych anglosaskich pisarzy z USA i UK.

      W cytacie wytłuściłem fragmenty poświęcone tejże postaci także u Howarda w powieści Conan:

      „Najpierw zobaczyła złotą kulę blasku, a zaraz potem dwa wirujące z ogromną prędkością i przeciwnym obrotem czworościany. Znajdowała się w samym środku obu wirów. Siny kręcił się w lewo, w górę, od poziomu jej kolan na wysokość ręki wyciągniętej nad głową. Karminowy wirował w prawo z taką samą prędkością. Podstawę miał na poziomie piersi, wierzchołek zaś w odległości wyciągniętej ręki, pod jej stopami. W jednej chwili i jednej kaszcie 1 otoczyło ją srebrzyste światło rozpędzone w dwustożkowym wrzecionie. Na szczycie i u podstawy ukazały się opalizujące otwory, jak złote guziki u jej książęcej koszuli, lub pączki róży. Chciała krzyknąć, gdy poczuła nagły przepływ energii z dołu do góry i na odwrót, ale wtedy zauważyła, że kula światła w jej wnętrznościach rozszerza się i gwałtownie ją obejmuje. Skupiła myśl na sercu. Tylko ten obraz miała teraz pod zaciśniętymi powiekami. Kula zgęstniała tak, że stała się namacalna. Pieściła jej ciało niczym pierzasty wachlarz. Roześmiała się z rozkoszy wydychając gwałtownie powietrze… Uchyliła powieki i rzuciła niezbyt przytomne spojrzenie w… w rozświetloną purpurowym blaskiem komnatę. Natychmiast otrzeźwiała. Zobaczyła ich. Siedzieli wyprostowani, ze skrzyżowanymi nogami, na granitowej posadzce dookoła kolistego podwyższenia. Przestraszyła się dziwnej zielonoskórej postaci o żmijowych oczach, która znalazła się tuż przed nią, wiedziała jednak, że jest dla nich niewidzialna. Siedzący tyłem do niej Skrzydlaty Jaszczur spoglądał w lewo, ku przystojnemu, bardzo wysokiemu, Kryształowemu Człowiekowi. Mężczyzna miał na sobie jedynie naszyjnik z diamentem, rzucającym błyski na jego atletyczną pierś. Skóra tego siłacza lśniła jak białośnieżysty aksamit. Policzyła szybko siedzących. Dwudziestu czterech. Każda z osobistości była odmienna. Oprócz rakowatego i delfinowatego, w rzeźbionych fotelach zasiedli motylowaci, drzewiaści, pajęczynowaci, ptaszyści, a nawet ledwowidzialni o zarysach wnętrza okrytych błoną cieńszą niż bańka mydlana. Wielu z nich miało na piersiach diamenty, rubiny i szmaragdy, a na palcach złoto i platynę. Powiadam wam, że te szlachetne kamienie i metale mają zupełnie inne, ukryte nazwy.
      – Pora stąd odejść – powiedział Gadoid. – Rdzeń Istoty jest nakierowany na Ośrodek. To Ostateczna Wielka Zmiana. – Nie to co do tej pory.
      – Tak – zgodził się kryształowy młodzieniec. – Hamowanie jest już mocne. I skręt w nadir. Przepływ rozpocznie się dzisiaj. Moi podwładni i Antaranie są gotowi.
      – My także – powiedziała pierzasta, majestatyczna osoba w masce z bocianim dziobem, siedząca na wprost niego. Jako jedna z nielicznych nie posiadała ozdób ze złota ani drogich kamieni.
      – Zakończmy jednak wątek. – rzekł młodzieniec. – Zatem zrobimy to tak, że Chorjusz Rezor przegra w chwili, kiedy będzie myślał, że już wygrał!
      – Tak! Pełna zgoda! – powiedziała pierzasta istota. – We wszystkich wymiarach. Pozostaną na tysiąclecia naszymi niewolnikami.
      – Psst! – rzucił nagle przysadzisty Zielony Gnom z prawej, przypominający starego utopca, lub wielookiego Ropucha. – Ktoś tutaj jest, mamy smakowitego gościa. Krew z krwi. Nie przegapmy jej!
      Powoli obrócił się w kierunku dziewczyny i wbił świdrujące spojrzenie w jej pierś. Sztylet zatopiony prosto w serce. Miał siedmioro oczu w żabiej głowie, a jego twarz zdradzała najgorsze zamiary. Nie wiedziała co robić!

      – Perepułt! Pere-płut! Peri-połt! Pere-stanyti! Prze-stań, przestań… – zasyczało w przestrzeni komnaty.”

      Dałbym inny jeszcze cytat z powieści ale to jest jej sedno więc go tutaj nie podam – jest to scena, kiedy Pasożyt mentalny (tenże żabon) wnika w Ludmiłę – księżniczkę ze Ślęży Raduni.

  9. Czytając Pani komentarz, to czasami odnoszę wrażenie, że można zwątpić w ludzi.
    Jest Pani świetnym przykładem wdruków judeo-chrześcijańskich, swoistego filtra pasmowo-przepustowego (określenie techniczne) jaki na postrzeganie rzeczywistości nałożyła korporacja pustynnej zarazy.
    Znowuż, nie uczęszczała Pani na lekcje j. polskiego, nie czytała nigdy poezji? Nie rozumie Pani metafor. Przecież to nawet mnie, człowiekowi o wykształceniu technicznym, przychodzi zrozumieć, bo w końcu poważniejsze zajmowanie się techniką uczy wnikania w szczegóły.

    Proszę zauważyć, że owy Wąż przekazujący wiedzę „dobrego i złego” to metafora nas Słowian, wolnych ludzi przekazujących Wiedzę Przyrody. To jest bardzo „nie w smak” wszelkim indoktrynerom, pasożytom ludzkiej energii, czy tych z Ziemi czy z poza niej, którzy w nas widzieliby tylko niewolników. Dlatego zawsze będą próbować nam przypisywać tkzw zło.
    Nie zauważa Pani tego przekrętu ciągnącego się od Zaratusztry, tyle razy na tym blogu była mowa o zapoczątkowanym przez niego wypaczeniu rzeczywistości, wręcz „kawa na ławę”. Tylko chcieć zrozumieć…
    Piszę o tym, bo jak widać, żyje Pani w tym dualizmie: dobry – zły, przecież to wartości subiektywne.

    W wychwytywaniu informacji pożytecznych, nawet od wrogów, nie jest czymś paskudnym.

    W końcu znaczenie słowa Lucyfer, choćby z łaciny nie wydało się Pani jakoś nielogiczne z tym za kogo Go uznawano? Znowu przekręt po-zaratusztriański, wystarczy czytać ze zrozumieniem wiedzę przekazywano na tym blogu, a tu nie ma zabawy w „bajdurzenie” tylko mowa konkretna.
    Naprawdę rzeczywistość jest złożona i warto na wiele rzeczy spojrzeć ” wielopoziomowo”, czego Pani życzę.
    Pozdrawiam

  10. Panie Czeslawie, co do Ktosia i kilku innych kwestii jak najbardziej sie zgadzam. Jak zwykle odniose sie pozniej do tego wszystkiego. Chetnie przeczytam wskazana ksiazke, gdzie mozna ja nabyc?

  11. Do Krzycha

    ”Naprawdę rzeczywistość jest złożona i warto na wiele rzeczy spojrzeć ” wielopoziomowo”, czego Pani życzę.
    Pozdrawiam”

    I ja zycze Panu dokladnie tego samego, poniewaz mam wlasnie taka dewize zyciowa o ktorej pan wspomina. Nigdy nie bylam osoba religijna, z kosciola ucieklam juz jako male dziecko i zawsze stawalam w obronie Slowianstwa, tego prawdziwego… Dlatego jesli chce sie Pan wypowiadac na temat mojej osoby wypadaloby lepiej mnie poznac, przynajmniej troszke:) bo przypisywanie mi ”judeo-chrześcijańskich wdruków” jest w odniesieniu do mojej osoby zwyklym oszczerstwem badz daleko posunietym nieporozumieniem wynikajacym z nieznajomosci istoty zagadnienia. Sadze, ze chodzi o to drugie, a przynajmniej mam taka nadzieje.
    Livia

    • Pani Livio, nie mam zamiaru rzucać oszczerstw, jeżeli poczuła się Pani obrażona to przepraszam. W poprzednim komentarzu napisała Pani wytłuszczonym drukiem:

      wow! powtarza pan niemal to samo co wczesniej pisal Mezamir i KTOS… albo Kiara… Smok, Waz badz Zmija zamiennie, Lucyfer i Szatan.. wszystko sie zgadza…

      Żeby nie było nieporozumień to proszę rozwinąć myśl. Może źle zinterpretowałem ale na pewne rzeczy jestem wyczulony. Nie trzeba być religijnym i chodzić do kościółka aby mieć wdruki tego systemu, znam sporo osób takich, którym jakoś ciężko się tego pozbyć, choć są ludźmi o powiedzmy alternatywnych poglądach i od dawna nic wspólnego z tą akurat „korporacją” już nie mają, ale jednak środowisko takie a nie inne. Zresztą ta sprawa sięga dalej niż judeo-chrześcijaństwo, o czym myślę, że Pani wie.
      Pozdrawiam

  12. A mi się wydaje że wszyscy pochodzą z pyłu gwiezdnego. Mamy wspólną przestrzeń którą oddychamy. Dużo jest w tej historii metafor, wyobraźni. Świat rozwija się na wielu pioziomach i przestrzeniach. Wiele z tego to fantomy ludzkiej wyobraźni. Nasz umysł jest za mało rozwinięty żeby zobaczyć więcej. Kochajmy siebie takimi jakimi teraz jeteśmy. Jako twory ludzkie jesteśmy piękni. Tylko ten cud trzeba uszlachetnić, szczególnie duszę. Cieszmy się tym co mamy. Gady zostawmy gadom. W końcu każdy gatunek walczy o przetrwanie. Brońmy swojego.

  13. ”2. Czy każda osoba o imieniu Anna – to jest Anunak? Czy Anpol – to Anunaki? Czy Góra Świętej Anny to Góra Anunaków?!!! – Bez przesady moi drodzy – Moja żona ma na imię Anna, to ja jestem już Anunakiem jak rozumiem?”

    Panie Czeslawie. Spotkanie w ANPOLU organizowal Andrzej Nikodemowicz wspolnie z JZ Potockim. Spotkania w Anpolu to spotkania osob o bardziej niz podejrzanej reputacji, w tym udzial wielu osob podejrzanych o czynna wspolprace ze SLUZBAMI SPECJALNYMI, od Alexa Berdowicza zaczynajac (bylego oficera Wojska Polskiego, jednak po specjalnym szkoleniu oficerskim w bylej siedzibie operacji PAPERCLIP w USA), itd, itd.. Pan Bialczynski stara sie mnie jednak przekonac ze ow Ruch WOLNYCH LUDZI jest naprawde wolny od jakichkolwiek negatywnych wplywow, w co niestety absolutnie nie moge uwierzyc.. zeby w to uwierzyc musialabym zamknac szeroko oczy czego uczynic nie zamierzam..

    Gdzie miejsce dla WOLNYCH LUDZI na Slezy, na spotkaniach organizowanych przez ludzi z Projektu Cheops???
    Bo pani Krysia Maciag to dlugoletni czlonek Projektu Cheops, projektu realizowanego w ramach fundacji DAR SWIATOWIDA, o czym powinien pan dobrze wiedziec jak mysle? Fundatorem fundacji byl Cezary Tousty, aktualnie pierwsza osoba po krolu samozwancu Leszczynskim https://liviaflow.wordpress.com/2017/04/14/slowianskie-zwiedzenie/ https://liviaflow.wordpress.com/2018/05/30/slowianskie-zwiedzenie-2/ Czlonkiem zarzadu Daru Swiatowida byl tez poczatkowo Krzysztof Konstanty Radziwill i tu prosze zajrzec do postu Wspolczesne oblicze polskiej monarchii, czyli ”jasnie oswiecony” Krzysztof Konstanty Radziwill jako krol polskiego ruchu NEW AGE https://liviaflow.wordpress.com/2017/04/05/wspolczesne-oblicze-polskiej-monarchii-czyli-jasnie-oswiecony-krzysztof-konstanty-radziwill-jako-krol-polskiego-ruchu-new-age/ Na moim blogu udziela sie tzw. Matka Boska z Sejmu, ktora byla tam razem z ekipa Janusza Zagorskiego i NTV, wspolorganizatora spotkan na Slezy razem z pania Krysia Maciag z Projektu Cheops… Wiec pytam po raz kolejny – gdzie w tym wszystkim jest miejsce dla WOLNYCH LUDZI? Dlaczego spotkania WOLNYCH LUDZI musza byc organizowane przez tak podejrzane osoby i srodowiska, zwlaszcza Projekt Cheops jako przedluzenie Antrovisu? Ale ta sama ekipa obecna jest rowniez w Anpolu…. Dlatego prosze mi wybaczyc, ale nie wierze w NIEZALEZNOSC tej inicjatywy… dot.

  14. Przy okazji wklejam tu pewien komentarz z mojego bloga (jesli uzna pan ze dlugi, prosze zostawic tylko link – dziekuje)

    Livia Ether Flow
    said:

    May 31, 2018 at 21:27

    Tak.. zgadza sie.

    Zamierzalam napisac cos wiecej w ramach odpowiedzi na ostatni komentarz pana Bialczynskiego, ale zamiast tego postanowilam przeczytac kilka artykulow na blogu pana Czeslawa i przeczytalam te ktore ponizej wymieniam:

    Bazyliszek Warszawski czyli Ptakowężyca (Matka Scytów-Skołotów) oraz Kuroliszek, czyli (bałtyjska Kurke i polski Kur) – wizerunki i podania
    https://bialczynski.pl/czworksiag-wielki-wiary-przyrody/tom-iv-ksiega-wiedy/inogi-welanskie-niebieskie-i-ziemskie/bazyliszek-warszawski-czyli-ptakowezyca-matka-scytow-skolotow-oraz-kuroliszek-czyli-baltyjska-kurke-i-polski-kur-wizerunki-i-podania/

    nastepnie

    Otwarcie tunelu Gottharda – w Rycie WELESA i Kostromy Bogów Zaświatów / Podziemia-Nawi i Weli-Prawi!
    https://bialczynski.pl/2016/06/14/otwarcie-tunelu-gotarda-w-rycie-welesa-boga-zaswiatowpodziemi-nawi-i-weli-prawi/

    oraz

    Czy Scytowie byli Słowianami i czy Słowianie są Scytami? Tak!
    https://bialczynski.pl/2012/01/21/czy-scytowie-byli-slowianami-i-czy-slowianie-sa-scytami-tak/

    Tytul pierwszego postu mowi sam za siebie – BAZYLISZEK jako MATKA Scytow, czyli Slowian.. a to cytat z trzeciego, czyli ostatniego z wymienionych postow:

    Czeslaw Bialczynski: Warto zwrócić uwagę na kulturę Bug-Dniestr (Kurgan) na pierwszej mapce. To właśnie z tej kultury, nazywanej kulturą kurhanów, wyłonił się etnos słowiański. Jest ona łączona z haplogrupą R1a i do tej pory ta haplogrupa dominuje wśród Słowian. Z tą haplogrupą łączy się też Scytów, bo wszystkie przebadane do tej pory starożytne DNA ze scytyjskiech szkieletów okazały się R1a. Coraz więcej danych wskazuje też na to, że kultury ceramiki sznurowej, trzciniecka i łużycka były prasłowiańskie, tak jak uważali polscy uczeni. prof.Hensel, prof Gardawski, prof.Kostrzewski i inni. Myślę, że genetyka da nam w końcu ostateczne dowody.

    https://bialczynski.pl/2012/01/21/czy-scytowie-byli-slowianami-i-czy-slowianie-sa-scytami-tak/

    I kiedy tylko trafilam na to slowo KURGAN momentalnie cos mi sie przypomnialo, a mianowicie moj post

    ”Upadek ARCHontów a Słowianie”

    Wczoraj poprzez blog Treboroka trafilam na przekaz Cobry z maja ubieglego roku o Upadku Archontow, ale teraz zauważyłam ciekawy komentarz pod nim:

    Agaja23 października 2013 09:36

    Mam pytanie:

    czemu mapka ukazująca inwazję Archontów, pokrywa się z mapą ukazującą ekspansję haplogrupy R1a1, czyli nas – Słowian?

    https://i1.wp.com/upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5a/IE_expansion.png

    Rzeczywiście.. dobre pytanie, dlaczego w przekazie Cobry o ‚Upadku Archontow’:

    http://2012portal.blogspot.co.uk/2012/05/fall-of-archons-normal-0.html

    znalazła się własnie ta mapka

    ???

    😉
    Haplogrupa R1a1 (Y-DNA)

    ‚R1a1 (M17) – w genetyce haplogrupa występująca w męskim chromosomie Y. W Europie występuje najczęściej wśród ludów słowiańskich….’

    ‚Ten, u kogo po raz pierwszy wystąpiła haplogrupa R1a1, jest w 100% praojcem każdego mężczyzny, który posiada R1a1. R1a1 powstała w ewolucji ludzi tylko jeden raz u tylko jednego człowieka. Wszyscy posiadacze R1a1 to jego potomkowie w linii ojcowskiej.’

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Haplogrupa_R1a1_%28Y-DNA%29

    https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/11/08/upadek-archontow-a-slowianie/

    Mezamir wyjasnial to tak:

    Mezamir pisze:
    21 listopada 2013 o 11:10

    Trakowie = Drakowie = Drakonowie = Drawenowie (I1 oraz I2) = Drako-Wenedowie (R1a1+ I2) = Scytowie-Skołoci/Prasłowianie. Słynni Dardanowie (Dar-Danowie) z Iliady i greckich podań. Dawanowie/Drakowie/Drewianie (Drzewy Lud – Staroeuropejski I2 – Darowie/Dorowie – D’ARYJczycy). Jedno z plemion znane jako Dakhowie – razem z Parnami stworzyło Persję Achemenidów. To Jeden z 9 ludów Atlantydów. Ludy spod znaku Smoka – Drakona – Węża Wodnego i Żmija – Węża Słonecznego Pierzastego Ognistego (RaRAha). Dzisiaj różni zachodni propagandyści i siewcy fałszu przedstawiają Ludy Smoka i Żmija jako Reptilów i pokazują w internecie mapy zasięgu Reptilian (Smoko-Węży) zgodne z mapami zasięgu R1a1. Jest to oczywisty dalszy ciąg propagandy Antysłowiańskiej uprawianej przez Semitów.

    Ten film o odkryciach w grobowcu trackim pokazuje naocznie to o czym piszę w Księdze Ruty – Grupa Ludów Drakońskich i Wężów-Wędów (D’Arskich i Skołockich) w Nowej Kolibie Naddunajskiej. Ten grobowiec jest z okresu kiedy Drakowie-Odrakowie-Odrysowie (tak znad rzeki Odry) rządzili całą Wielką Scytią – Sistanem. według Herodota Trakowie nioczym się nie óżnili od Scytów ich armia była wyposażona tak samo jak scytyjska i takim samym sposobem walczyli. Wnioski są proste do wyciągnięcia. Grecy widzieli ich jako najpotężniejszy lud Ziemi, ale podzielony na tyle plemion, że nie zdolny do wspólnego działania, gdyby nie to nakryli by – według Herodota – Grecję czapkami.

    Imię władcy to Seutu, a nie Seutus jak się tłumaczy na grekę, zamiast po scyto-słowiańsku. Pochodzi to od Zełt – Złot, Zełtł (Sełtu) – Załat-Złoty lub Sełtu – Ślący (Złototlący – Seł-Tł),jak w “Złat-Złatys” gdzie złoty znaczy jednocześnie Ślący. Zobaczcie w Księdze Ruty. Trzy Amfory z połamanym WIEŃCEM – trzy gałązki Wiergu – Trzech Duszyczek w trzech dzbanach zamknięte ze zmarłym.
    http://bialczynski.wordpress.com/2013/11/16/odczytaniu-napisow-etruskich-przez-tadeusza-wolanskiego/#comment-49866

    https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/11/21/czy-slowianie-to-lud-draco/#comment-7962

    i na zakonczenie tego komentarza RAZ JESZCZE KURGAN:

    1.

    Kobra, 19 października 2015
    Ważne jest tu, aby zrozumieć, że Chazarowie są rzeczywiście Drakonami, którzy przybyli na Ziemię w późnym okresie Atlantydy przez portal Kaukazu i od tamtego czasu reinkarnowali się w ludzkich ciałach. Portal Kaukazu był także głównym punktem wejścia dla niewolniczej kasty reptyliańskich wojowników, którzy przybyli na Ziemię w ludzkich ciałach w okresie Atlantydy, a później w okresie neolitu podczas inwazji Kurgan.
    https://krystal28.wordpress.com/2015/10/20/zdalnie-sterowana-galaktyczna-wojna-w-syrii/

    2.

    Co więcej, Archonci zaczęli gwałtownie tłumić kobiecą energię seksualną na planecie poprzez systematyczne traumatyczne programowanie kobiet poprzez brutalne gwałty podczas inwazji archonckich Kurhanów [pochodzących ze środkowej Rosji – kr] ponad 5000 lat temu:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Kurgan_hypothesis
    .
    http://www.public.iastate.edu/%7Ecfford/342Chalice.htm
    .
    https://webruhan.files.wordpress.com/2014/08/eisler-the-chalice-and-the-blade.pdf

    https://krystal28.wordpress.com/2018/03/07/seksualna-energia/

    No i robi sie bardzo, bardzo ciekawie:

    Czeslaw Bialczynski: Warto zwrócić uwagę na kulturę Bug-Dniestr (Kurgan) na pierwszej mapce. To właśnie z tej kultury, nazywanej kulturą kurhanów, wyłonił się etnos słowiański. Jest ona łączona z haplogrupą R1a i do tej pory ta haplogrupa dominuje wśród Słowian. Z tą haplogrupą łączy się też Scytów, bo wszystkie przebadane do tej pory starożytne DNA ze scytyjskiech szkieletów okazały się R1a. Coraz więcej danych wskazuje też na to, że kultury ceramiki sznurowej, trzciniecka i łużycka były prasłowiańskie, tak jak uważali polscy uczeni. prof.Hensel, prof Gardawski, prof.Kostrzewski i inni. Myślę, że genetyka da nam w końcu ostateczne dowody.

    https://bialczynski.pl/2012/01/21/czy-scytowie-byli-slowianami-i-czy-slowianie-sa-scytami-tak/

    W takim przypadku moze lepiej aby GENETYKA tego nie potwierdzila?

    ufffffffffffffffff……

    Livia

    p.s

    https://www.youtube.com/watch?v=QZDPSEZtSo8

    https://www.youtube.com/watch?v=bfpgGlrVLHg

    https://liviaflow.wordpress.com/2018/05/30/slowianskie-zwiedzenie-2/comment-page-1/#comment-11818

    Pozdrawiam,
    Livia

    • Otóż właśnie to – tak się kończy ślepa wiara w teksty Anglosasów, które są czystą antysłowiańską propagandą. Genetyka jest nauką twardą i nic nie pomogą żadne zaklęcia – R1a jest tam gdzie jest i genetyka to potwierdziła. Jeśli ktoś z premedytacją wiąże Słowian z Reptilami i przekazuje mapki to potwierdzające z R1a to sieje antysłowiańską propagandę USA i UK. Słowianie, którzy powtarzają te UK-USA-brednie są w istocie antysłowiańscy.

      A dlaczego ta wojna trwa od starożytności i skąd te perfidne przekręty wiążące Raptylian z Wężem i Drako-Smokiem zamiast z Siemioocznymi Płazieńcami – Żabonami, to naprawdę trzeba przeczytać w Tomirysie i Czaropanach. Nie mogę dać centralnego cytatu z tej książki związanego z Ludmiłą z Raduni i Ślęży – odebrałbym też moją analizą zabawę i satysfakcję z własnej wiedy przyszłych czytelników. Książka jest też testem na zaawansowanie w wiedzie, które każdy czytelnik może sam na sobie sprawdzić – i z tego powodu także nie będę jej analizował ja jako autor. To zadanie dla wszystkich innych, a nie dla autora.

      • Panie Czeslawie, ale przeciez to co pan pisze na temat pochodzenia Slowian pokrywa sie niemal idealnie z tym co przekazuje Cobra:

        Czeslaw Bialczynski pisze:
        Warto zwrócić uwagę na kulturę Bug-Dniestr (Kurgan) na pierwszej mapce. To właśnie z tej kultury, nazywanej kulturą kurhanów, wyłonił się etnos słowiański. Jest ona łączona z haplogrupą R1a i do tej pory ta haplogrupa dominuje wśród Słowian. Z tą haplogrupą łączy się też Scytów, bo wszystkie przebadane do tej pory starożytne DNA ze scytyjskiech szkieletów okazały się R1a. Coraz więcej danych wskazuje też na to, że kultury ceramiki sznurowej, trzciniecka i łużycka były prasłowiańskie, tak jak uważali polscy uczeni. prof.Hensel, prof Gardawski, prof.Kostrzewski i inni. Myślę, że genetyka da nam w końcu ostateczne dowody.

        https://bialczynski.pl/2012/01/21/czy-scytowie-byli-slowianami-i-czy-slowianie-sa-scytami-tak/

        Kobra, 19 października 2015
        Ważne jest tu, aby zrozumieć, że Chazarowie są rzeczywiście Drakonami, którzy przybyli na Ziemię w późnym okresie Atlantydy przez portal Kaukazu i od tamtego czasu reinkarnowali się w ludzkich ciałach. Portal Kaukazu był także głównym punktem wejścia dla niewolniczej kasty reptyliańskich wojowników, którzy przybyli na Ziemię w ludzkich ciałach w okresie Atlantydy, a później w okresie neolitu podczas inwazji Kurgan.
        https://krystal28.wordpress.com/2015/10/20/zdalnie-sterowana-galaktyczna-wojna-w-syrii/

        I z tym wlasnie trudno mi sie zgodzic, ze Slowianie, ci PRAWDZIWI, pochodza od Scytow, czyli tak naprawde Chazarow.. Uwazam ze ci Scytowie/Chazarzy ktorych zarowno pan jak i Cobra okreslacie zarazem mianem DRACO absolutnie nie sa protoplastami prawdziwych Slowian .. jak juz to Slowianie zostali przez nich zaatakowani, a wiec sa to najezdzcy i okupanci.. Naprawde nie moge sie zgodzic z tym ze moja slowianska pramatka byl zenski BAZYLISZEK:

        Bazyliszek Warszawski czyli Ptakowężyca (Matka Scytów-Skołotów) oraz Kuroliszek, czyli (bałtyjska Kurke i polski Kur) – wizerunki i podania
        https://bialczynski.pl/czworksiag-wielki-wiary-przyrody/tom-iv-ksiega-wiedy/inogi-welanskie-niebieskie-i-ziemskie/bazyliszek-warszawski-czyli-ptakowezyca-matka-scytow-skolotow-oraz-kuroliszek-czyli-baltyjska-kurke-i-polski-kur-wizerunki-i-podania/

        Coraz bardziej staje sie tez dla mnie zrozumiale dlaczego polscy Chazarzy probuja rozpropagowac teorie o Jezusie z pochodzacym z Krymu (Chrystus urodził się na Krymie, Wstęp 1/2: https://www.youtube.com/watch?v=lKQD2qSxtOQ – podpowiem tylko ze urodzil sie rzekomo w Liwadii , czyli dokladnie tam gdzie znajdowal sie slynny palac Potockich , kolo JALTY;)))

        • Ja nigdy i nigdzie nie napisałem, że Khazarzy, Kozacy, Koszanie, Koszetyrsowie-Ksztriowie byli kiedykolwiek haplogrupą J – semicką. Jest oczywiste, że miliard ludz,i a większość z nich w Indiach ma haplogrupę R1a. Nigdy i nigdzie nie napisałem że Słowianie, Scytowie, Ariowie = Koszanie polscy, Kozacy dońscy, Khazarowie – kazachstańscy, Ksztarijowie hinduscy, Kosowianie serbscy pochodzą od Reptilów.

          To napisał Cobra a nie Białczyński. To jest właśnie rozpowszechnianie watykanistyczno-anglosaskich banksterskich bredni – to jest właśnie antysłowiańska wojna propagandowa, to jest wojna psychologiczna ze Słowianami, to jest cały czas toczona wojna Semitów-Satanistów Watykańskich i Wall Street + City of London + UE/Niemcy, to jest wojna hybrydowa – która ma wywołać w Polakach/Słowianach poczucie niższości i pochodzenia od gówna – tak jak to robił Hitler i Goebbels, tak jak to robił kościół katolicki przez 1000 lat.

          Reptyle nie mają nic wspólnego ze Smokami ani z Pierzastymi Wężami których czcili też Południowi Amerykanie – Majowie i Inkowie.

          TO JEST KŁAMSTWO. NATOMIAST PRAWDĄ JEST POCHODZENIE SYMBOLICZNE ARIO-SŁOWIAN OD SMOKÓW I WĘŻO-PTASZYCY = SIRIN = Kąptorga. TAKIE SĄ PODANIA NA TEN TEMAT ZE STAROŻYTNOŚCI.

          Czy ktoś z was potrafi mi wskazać podanie ze starożytności które mówi że Ario-Słowianie to Reptile??? To jest zwykłe obrzucanie błockiem halpogrupy R1a, gdyż ona okazała się słowiańska, a nie germańska ani nie semicka. Ziemią rządzi Banksterka kierowana przez R1b + J – Anglosasów i Semitów – Czy temu można zaprzeczyć???

          Po prostu powtarzacie jak mantrę wciśniętą wam brednię CIA, prosto z Wall Street i od Semitów Sefardyjskich, z ich bredniastych książek i filmików internetowych.

  15. droga Livio,
    jest ze na Rainbow gathering bedzie sporo wolnych ludzi, choc jak ja to widze i jak mowil Don Juan Matus wolni ludzie wiedzy nie powinni przylaczac sie do jakich kolwiek grup. Takze jak widze grupy „wolnych” ludzi to raczej jest to sekciarstwo albo grupa „wolnych” pasozytow zyjacych z socjalu itp… bylem kiedys w Anarchii i chyba byla to jedyna grupa prawie wolnych ludzi, prawie bo czesc byla uzalezniona od uzywek, czesci tez przyslugiwal socjal… takze wolni ludzi to Ja i Ty i kilku Innych bedacych gdzies tam rozrzuconych po Swiecie, dzialajacych raczej w ukryciu, jak woda… spotkalem kiedys czlowieka wiedzy z Islandii, powiedzial mi ze jest nas na Swiecie tylko 531, liczba ta mogla sie zmienic bo bylo to jakies 3 lata temu. Taka konkluzja na dzien dzisiejszy to ze „zly duch” nabiera na sile i wchodzi jak zwykle bez pytania drzwiami oknami kominami kanalizacjami itp itd, ja to interpretuje tak ze to ze strachu przed rozpoznaniem nabiera apetytu i wzmaza dzialanie… a jak wiadomo jest tego do okola 99% calosci tego co stworzyl „czlowiek” i nie nalezy stricte do natury, naszczescie to wlasnie natura jest remedium i miejscem ukojenia i zgrupowania istot wolnych, pewnie takze istot ludzkich gdzies tam…

  16. Droga Livio i Jedenzwielu

    1. Nikt nie zmusza nikogo do uczestniczenia w niczym. Jeśli ktoś chce tkwić w wąskich grupach – bo jednak są to grupy- czyli jakby powiedział Jedenzwielu sekciarstwo – grupa 531, albo inne wąskie ezoteryczne, bez wpływu na Wielką Zmianę w wymiarze społeczno-politycznym i formę organizacji społecznej przyszłej naszej Ojczyzny/Macierzy oraz miejsca i stanu Polski w świecie, ten może to czynić, tak jak czynił do tej pory.

    2. Wiem, że w Ruchu Wolnych Ludzi są różni ludzie – także ludzie uwikłani w różną działalność, z różną przeszłością, o różnych poglądach społecznych, a także religijnych. To zbyt duży ruch obejmujący około 2,3 miliona ludzi, Polaków w sensie niesformalizowanym, ale i tysiące ludzi w sensie sformalizowanym w różnych kołach, fundacjach i środowiskach.

    3. Ruch Wolnych Ludzi działa w systemie DEMOKRACJI BEZPOŚREDNIEJ I DEMOKRACJI BEZPOŚREDNIEJ ON LINE (Republika Ślężańska). Nie ma żadnego zarządu WolniLudzie.org – Decyzje i programy będą głosowane kolektywnie

    4. Nie wiem kto był organizatorem w Anpolu. Wiem, że NTV nagrywał i figurował jako patron medialny, ale byli też inni – głównie VTV. Nie było według mnie, ale mogę się mylić jako współorganizatora Potockiego, ani jako patrona medialnego Marka Podleckiego.

    5. Jak napisałem ostrzegłem Janusza Zagórskiego i wszystkich, którzy są związani z WolniLudzie.org o Akcji Potocki związanej ze służbami postkomunistycznymi (banksterka polsko-rosyjsko-niemiecka). Przyjęto to pozytywnie do wiadomości i NTV oraz WolniLudzie.org odcięli się od tej inicjatywy.

    Jak pisałem być może rozbije to środowisko i wydzieli wszystkie mętne nurty przy tej okazji, gdyż WolniLudzie.org nie zamierzali i nie zamierzają uczestniczyć w żadnych partiach politycznych (także jakiegoś samozwańca Potockiego). WolniLudzie.org to Demokracja Bezpośrednia

    6. Jak sami rozumiecie im więcej zwyczajnych organizacji i zwykłych wolnych ludzi w WolniLudzie.org to przy Demokracji Bezpośredniej tym mniejszy wpływ na podejmowane uchwały, decyzje i przedsięwzięcia pojedynczych osób UWIKŁANYCH czy organizacji UWIKŁANYCH.
    Dlatego namawiam do udziału w tym Ruchu

    7. Moim zdaniem jeśli zidentyfikowaliśmy problem, nazwaliśmy go i wiemy do czego akcja zmierzała i zmierza to jest to pod kontrolą Ruchu. Podejście typu że jest ktoś z Antrovisu, ktoś z Cheopsa, ktoś z byłej SB/UB, ktoś z wojskowych służb więc wobec tego cały Ruch jest do Bani – uważam za bezsensowne. Przy tylu tysiącach osób zaangażowanych zawsze ktoś się trafi, a wielu będzie też agentów rządowych wręcz. Demokracja Bezpośrednia przedsięwzięcia zwanego Ruch Wolnych Ludzi minimalizuje te wpływy manipulanckie i jakiekolwiek agenturalne.

    8. Warunkiem by to działało skutecznie jest masowy udział ludzi zwyczajnych, uczciwych, normalnych którzy chcą zmienić Polskę tak żeby każdy mógł w niej żyć i być traktowany równo z innymi.

    9. Nie wylewaj Livio dziecka z kąpielą. Potocki w NTV się nie pojawił, a cała ta akcja była wymierzona w spójność Ruchu Wolnych Ludzi (w WolniLudzie.org), więc idąc tym tropem wyznaczonym przez Agenturę idziesz na ich pasku. Berdowicz, Nikodemowicz, Pol Lechicki są po tej drugiej stronie, jako czynni uczestnicy Projektu Potocki i II RP, a z nimi być może część zbałamuconych Wolnych Ludzi, ale mam nadzieję, że niewielka część i że szybko się ockną, bo to jest chucpa szyta straszliwie grubymi nićmi i wstyd dla tych, którzy dają się na nią nabierać dosyć spory.

    Daję link do zamieszczonej u mnie wypowiedzi Janusza Zagórskiego na temat zaistniałej sytuacji i jednoczesnym odcięciu się od niej WolnychLudzi.org: https://bialczynski.pl/2018/05/11/ntv-janusz-zagorski-na-pierwszej-majowce-gdzie-jestesmy-i-co-dalej/

    • Duzy Szacunek dla Pana Panie Bialczynski, dokladnie jak Pan pisze, sekta 531 😀 kazdy ma w tym czasie i miejscu swoja role do odegrania, nawet ci „gadzi” pokazuja innym ktoredy nie droga 😀

  17. – Drogi Jedenzwielu – witaj! bardzo sie ciesze ze zabrales glos 🙂

    – Drogi panie Czeslawie.

    ”5. Jak napisałem ostrzegłem Janusza Zagórskiego i wszystkich, którzy są związani z WolniLudzie.org o Akcji Potocki związanej ze służbami postkomunistycznymi (banksterka polsko-rosyjsko-niemiecka). Przyjęto to pozytywnie do wiadomości i NTV oraz WolniLudzie.org odcięli się od tej inicjatywy. ”

    ale przeciez przed JZ Potockim byl Cezary Tousty – fundator fundacji DAR SWIATOWIDA, w ramach ktorej swoje cele realizowal PROJEKT CHEOPS, np. zbiorka zlota i pieniedzy na ceremonie 11 11 11 w Gizie.. Pan Cezary Tousty obecnie piastuje role senatora w Radzie Krolewskiej samozwanczego Króal Polski – Wojciecha Edwarda I (Leszczynskigo)

    RADA KRÓLEWSKA
    bullet

    J.W. Cezary Mariusz Tousty – Senator – Marszałek Wielki Koronny – Pierwszy Radca Króla, wszelkie sprawy Królestwa Polskiego oraz sprawy geopolityki i polityki Królestwa Polskiego, sprawy kontaktów w imieniu Króla z hierarchami kościoła katolickiego, sprawy Pomorza Wenedyjskiego, sprawy Bałtyku (Morza Wenedyjskiego), sprawy stoczni i portów morskich, marin, żeglugi śródlądowej, rybactwa, rybołówstwa, obrony Wybrzeża, gospodarki morskiej, handlu morskiego i transportu morskiego, floty wojennej, infrastruktury morskiej, morskich wód terytorialnych, sprawa połączenia gospodarczego Pomorza Wenedyjskiego ze Śląskiem, etc., etc. Premier Rządu J.K.M. Królestwa Polskiego.

    http://www.królpolski.org.pl/rada_krolewska.htm

    Tak wiec, wlasnie ten czlowiek byl fundatorem DARU SWIATOWIDA/PROJEKT CHEOPS, jednym z pierwszych czlonkow zarzadu byl z kolei Krzysztof Konstanty Radziwill:
    https://liviaflow.wordpress.com/2017/04/05/wspolczesne-oblicze-polskiej-monarchii-czyli-jasnie-oswiecony-krzysztof-konstanty-radziwill-jako-krol-polskiego-ruchu-new-age/

    I mozna ich smialo okreslic mianem osob ktore powolaly do zycia DAR SWIATOWIDA/PROJEKT CHEOPS..

    Czy panu nie wydaje sie to dziwne? Ze akurat takie osoby?
    od tego bym zaczela..

    • Pierwsze słyszę żeby pan Tousty i Rada kólewska należeli do Ruchu Wolnych Ludzi – nic mi o tym nie wiadomo.

      Jak napisałem – wiadomo, że są tacy ludzie jak z Cheopsa czy Antrovisa to nie znaczy że Ruch kilku tysięcy czynnych ludzi należy do Antrovisa albo Cheopsa – Mówię nie wylewajmy dziecka z kapelą – jest tam wielu ezoteryków takich, siakich i owakich, jest grupa Tadeusza Owsianki, która była związana ze Słowianić – to jest wiadome i niezaprzeczalne. Ale u nas w Zrzeszeniu już ich nie ma, rozstaliśmy się z nimi i nie będę tutaj publicznie pisał dlaczego. Na pewno nie dlatego, że uważamy ich za zło wcielone na podstawie jakichś stereotypów internetowych. Sprawy były poważne, ale nie miejsce tu o tym pisać. My nie gniewamy sie na Antrovis ani nie uważamy Tadeusza Owsianki na przykład za jakiegoś sługę szatana.

      Jesteśmy częścią Ruchu Wolnych Ludzi, współtworzymy go i nasz głos w Demokracji Bezpośredniej jest tak samo ważny jak każdego innego.

      Czy byli ezoterycy Cheopsa i Antrovisa popierają Potockiego – tego nie wiem. Ja i Starosłowiańska Świątynia Światła Świata oraz Zrzeszenie Słowian, ani NTV, ani Republika Ślężańska, ani WolniLudzie.org – nie popieramy go i jego partii II RP – to jest oczywiste.

      Nie mam też nic wspólnego z jakimś „królem Polski” i jakąś „radą królewską” tak samo jak z „Prezydentem” Potockim. Nie mam też nic wspólnego z „królem Lechii Sanjaya” – choć go poznałem osobiście. Znam osobiście tysiące ludzi, dosłownie tysiące osób które są osobami publicznymi i z którymi stykałem się od wielu lat – w tym także całe zarządy wielkich korporacji międzynarodowych i wielu polityków z pierwszych stron gazet – osoby które poznałem choćby jako dyrektor festiwalu Reklamy i Filmu Reklamowego Crackfilm, czy jako dyrektor marketingu firmy architektów angielsko-niemieckiej TTSP-HWP Polska, czy jako dyrektor Fundacji Turleja itp.

      Jakby ktoś zapytał mnie czy znam osobiście organizatorów filmowego Konkursu Złote Orły – tak znam ich wszystkich, czy znam Jandę – tak znam, Holland – tak, Stuhra starego i młodego – tak – ale to nie znaczy że popieram tych którzy są KODziarzami. Czy znam Ryszarda Terleckiego prawą rękę Kaczyńskiego Jarosława – tak znam osobiście. Czy znam Pawła Rabieja z Nowoczesnej – tak znam go osobiście – to nie znaczy że jestem za Nowoczesną czy PISem – wręcz odwrotnie.

      Warto dojść do sedna – ale przede wszystkim do sedna Przekrętu z Reptilianymi skojarzonymi przez ANGLOSASÓW ze Słowianami i powtarzaniu tej bredni za nimi przez polskich ezoteryków. Dlatego właśnie została wydana książka „Tomirysa i Czaropanowie” – na pohybel tym wstrętnym kłamstwom.

      Jeżeli komuś wali się teraz świat, bo w to wierzył święcie co Anglosasi + Semici z Wall Street i City of London wciskają Słowianom, że to Słowianie są Reptilami to przepraszam, trudno, nic na to nie poradzę. A kto jest prawdziwym Reptilem – Siedmioocznym Płazieńcem – to wyciągnijmy wnioski po służbie tych Płazów dla banksterki światowej. To są właśnie oni. Nie żadni Wolnomularze tylko BANKSTERKA i jej piewcy, jej żołnierze w UE, UK i USA oraz w Polsce.

      Religią Banksterki jest jej pieniądz posiadany przez ten 1% ludzkości – i nic więcej – żadnej ezoteryki, żadnej wiary w cokolwiek – tylko w pieniądz. Nie chcę tutaj wiązać tej sprawy z żadną nacją, bo dla nich nie ma nacji – jest tylko Jedna Wielka Rodzina Ludzi Pieniądza od Kremla przez Arabię i Izrael do USA.

      JESZCZE RAZ: Nie słyszałem żeby Radziwiłł, Tousty, Potocki należał do Ruchu WolniLudzie.org, ani król Polski, ani król Lechii, ani Rada królewska, ani Sejm Walny.

      • ”Religią Banksterki jest jej pieniądz posiadany przez ten 1% ludzkości – i nic więcej – żadnej ezoteryki, żadnej wiary w cokolwiek – tylko w pieniądz. Nie chcę tutaj wiązać tej sprawy z żadną nacją, bo dla nich nie ma nacji – jest tylko Jedna Wielka Rodzina Ludzi Pieniądza od Kremla przez Arabię i Izrael do USA.

        JESZCZE RAZ: Nie słyszałem żeby Radziwiłł, Tousty, Potocki należał do Ruchu WolniLudzie.org, ani król Polski, ani król Lechii, ani Rada królewska, ani Sejm Walny.”

        Coz, moim zdaniem jedno z drugim jest scisle powiazane, czyli banksterka z ezoteryka (okultyzmem) i to taka w lucyferiansko-satanistycznym wydaniu jak ponizej:

        Otwarcie tunelu Gottharda – w Rycie WELESA i Kostromy Bogów Zaświatów / Podziemia-Nawi i Weli-Prawi!
        https://bialczynski.pl/2016/06/14/otwarcie-tunelu-gotarda-w-rycie-welesa-boga-zaswiatowpodziemi-nawi-i-weli-prawi/

        Prosze sie tylko nie obrazac. Po prostu mam calkowicie odmienne zdanie w tym temacie, w ktorym kropka nad I byl wlasnie motyw z 9:11 pokazujacy wyraznie jaka agenda za tym spektaklem stoi…

        Oczywiscie ze pana Radziwila, Toustego itd nie widac oficjalnie wsrod WOLNYCH LUDZI.. co nie oznacza iz zza kurtyny wciaz nie pociagaja za sznurkami i wiele na to skazuje.. chocby to:

        ”– Pochodzimy od Gryfitów, od cesarzy rzymskich, od Merowingów. Jesteśmy potomkami Jezusa i króla Dawida. Więc to przesłanie, iskra która miała być z Polski, jestem ja tą osobą. Księża powiedzieli, że jestem Matką Boską, wszystko się zgadza”

        ” My pochodzimy od Gryfitow tzn. od Jaxy z Miechowa on byl najstarszym z
        > braci,
        > ale mial inna matke niz 2 mlodsi Gryfici z Pomorza.”

        ZAMEK GORKA -SOBOTKA

        GRYF

        https://liviaflow.wordpress.com/2017/11/25/kim-jest-matka-boska-z-sejmu/

        https://www.youtube.com/watch?v=JNvTNV0AtdY

        Dziekuje za zamieszczenie tych problematycznych komentarzy.
        Pozdrawiam Serdecznie,
        Livia

        • NTV pokazuje wszystko co jest w Polsce – z wyjątkiem Potockiego, którego pewnie też by pokazali gdyby nie zostali przeze mnie ostrzeżeni. To nie znaczy że Ruch WolniLudzie.org utożsamia się ze wszystkim co pokazuje NTV.
          Matka Scytów była Ptakowężycą, czyli Syreną – mitologicznie rzecz biorąc/symbolicznie. Nikt temu nie przeczy. JA ZAPRZECZAM KATEGORYCZNIE ŻE WĘŻE LATAJĄCE (PIERZASTE) I SMOKI(DRAKONY) TO REPTILE I ANUNAKI. REPTILE I ANUNAKI – JESZCZE RAZ POWTÓRZĘ – symbolicznie TO musiałyby być SIEDMIOOCZNE PŁAZIEŃCE ROPUCHOWATE. Anunaki=Nadistoty (jeśli przybyli kiedykolwiek na Ziemię) to pokazywali się ludziom w ludzkiej postaci. Pies nie widzi w swoim panu nikogo innego jak psa.

          Tak, tunel Godarda otwarto wykorzystując słowiańskie elementy mitologiczne – zwłaszcza postać Welesa. To fakt niezaprzeczalny. Jeśli chodzi o intencje tego aktu możemy się sprzeczać. Co do treści pokazu i interpretacji poszczególnych scen także – niestety obrazki uciekły z tekstu ale można je odnaleźć w internecie.

          Trochę więcej krytycyzmu.

          https://www.youtube.com/watch?v=aBi70X82AR4

          Mam oskarżyć NTV o skrzywienie biblijno-katolickie bo pokazał to co wyżej? Ja uważam Biblię za kłamstwo w 90% = zwłaszcza Biblia hebrajska o której tu jest mowa jest jednym wielkim fałszerstwem.

          Czy jeśli pan Szczodrak jest członkiem ruchu Wolnych Ludzi to ja mam w nim nie uczestniczyć? Niech sobie będzie. Czy wierzę w UFOlogiczne poglądy Janusza Zagórskiego? Nie, nie wierzę do końca.

    • niezaleznatelewizja
      Opublikowany 12 lis 2017
      Dzień Niepodległości w Anpolu, który we współpracy z ośrodkiem Anpol w Starym Oleśnie zorganizował Andrzej Nikodemowicz i niezwykły sobotni gość – Jan Zbigniew hrabia Potocki, Prezydent II RP. Na prawie dwugodzinnym spotkaniu, można było nie tylko wysłuchać co ma do powiedzenia Prezydent II RP, ale także zadawać pytania.
      Co do samego meritum to wiedza, którą podzielił się zaproszony gość może być dla większości osób nie obytych z alternatywnym obiegiem informacji porażająca, choć wiele z poruszanych kwestii można znaleźć w internecie. Główny wątek to obecna sytuacja wewnętrzna Polski i na arenie międzynarodowej, oraz to co trzeba by zrobić aby by w pełni suwerennym krajem.

  18. dziękuję serdecznie za ten link z opisem. Nie widziałem tego materiału i nie wiedziałem że był współorganizatorem tam Potocki. O całej tej grupie wypowiedziałem się chyba jasno. Początkowo tzw hrabiemu udało się oszukać za sprawą Pola Lechickiego i Aleksandra Berdowicza wiele osób ze środowiska alternatywnego. Jednak nie mnie. Zrozumiał to też bardzo dobrze Janusz Zagórski i nie zaprosił go do NTV:

    https://bialczynski.pl/2017/08/06/pol-lechicki-czyli-dlugie-ramie-moskwy-czyli-czas-swiadomego-suwerena-ii-rzeczpospolita-polska-iii-rzeczpospolita-zydowska/

    https://bialczynski.pl/2017/12/04/operacja-potocki-klamca-radoslaw-patlewicz-o-czeslawie-bialczynskim-na-you-tube/

    https://bialczynski.pl/2018/01/08/hrabia-potocki-walczy-o-reparacje-od-niemcow/

    https://bialczynski.pl/2017/11/14/jack-celeib-jak-polakom-wystrugac-z-banana-wodza-czyli-potocki-prezydent-pozal-sie-boze-specjalnej-troski/

    https://bialczynski.pl/2017/08/08/porozmawiajmy-tv-konkrety-z-londynu-jan-zbigniew-hrabia-potocki/

    https://bialczynski.pl/2018/05/15/antoni-macierewicz-o-badaniu-przez-agenture-podglebia-do-zalozenia-partii-prokremlowskiej-w-polsce/

    Także Janusz Zagórski wyraził swój stosunek do tej grupy jasno:

    https://bialczynski.pl/2018/05/11/ntv-janusz-zagorski-na-pierwszej-majowce-gdzie-jestesmy-i-co-dalej/

    Z przykrością stwierdzam za to że „hrabia” Potocki wkradł się w prawicowe towarzystwo katolicko-patriotyczne, bliskie pana Patlewicza, mianowicie do grupy katolickich Patriotów Polskich obecnych na obradach założycielskich partii II RP:

    https://www.youtube.com/watch?v=MPxhxajYsXA

  19. kolejny dowod na to jak miesza w glowie katolicyzm… generalnie panowie u pana Zagorskiego mowia calkiem sensownie, nawet sie wydaje ze mowia to szczerze… szkoda ze nie mowia o tym co katolicy wyrzadzili ziemii na przestrzeni ostatnich kilku tysiecy lat, sprane mozgi do cna, choc pomysly calkiem dobre… i ciag dedukcyjny takze… szkoda ze tylko od 966 roku a nie kilku tysiecy lat wstecz, sa ludzie honorowi w tym kraju ale oni raczej nie pchaja sie na swieczniki, a szkoda… bedzie dobrze… wracajac do powiazan banksterki i ezoteryki, uwazam takze ze jest to scisle powiazane ze soba, acz kolwiek mozliwym jest z mojego punktu widzenia ze nie jest to scisle kontrolowane z gory, wszystkie te sekty i pseudo uduchowione rozwojowe towazystwa sluza banksterce nieswiadomie – badz swiadomie, generalnie rozwalenie duszy i umyslu jest im na reke a z czy bez kontroli gory dzieje sie to calkiem dobrze, sprowadzenie ludzi do niskich instynktow, poddanstwa guru, pozbawienie mozliwosci samodzielnego myslenia i decydowania o sobie jest na reke banksterce, plus te wszystkie kursy na dobrobyt itp itd przedstawiajace rzeczywistosc jako taka, ze jestes jedynie warty cos jak masz portfel pelen pieniedzy, dla mnie dla wolnego czlowieka duzo wazniejszy jest dorobek intelektualny, artystyczny, duchowy… widze tez jak wielu wspanialych ludzi wsiaka w to jak dzieci w posciel… pojawiaja sie rzadze, zazdrosc, obsesje, strach itp itd… i choc zal mi ich nie jestem po to by sie zalic…

    • Droga Livio

      Miałem nadzieję, że należysz do osób które zanim wydadzą sąd zapoznają się dokładnie z materiałami i analizują. Widzę, że tym poście wydałaś sąd nad Białczyńskim nie przeczytawszy jednak „Tomirysy”. W związku z tym nadal powtarzasz za Anglosasami ich bzdury na temat że Słowianie i Scytowie to potomkowie Reptilów-Węży i Anunakich-Smoków.

      Kto jest autorem tych tez? Przecież nie Białczyński. Cały czas powtarzam że Reptile/Anunaki = to musiałyby być SYMBOLICZNIE Siedmiooczne Żabony/Gnomy i przyznali to nawet Anglosasi. Anglosasi złączyli nie bez powodu rody królewskie z Pendragonami, czyli tak naprawdę z Wężowym Plemieniem (niereptiliańskim ropuchowatym) i Smoczym Plemieniem (niereptyliańskim żabonowatym). Potwierdził to też poza Conanem Howarda, Tolkien i inni. Dałem linki do artykułów, ale albo nie czytałaś albo nie zrozumiałaś, co napisano o Elfach i H-Amonie czyli Swarogu oraz o Pendragonach. To są plemiona Królewskie = Scyci Królewscy = Słowiano-Ariowie!

      Więc ten kto jest autorem tez że Plemię Węża i Smoka = Słowiano-Ariowie to wrogowie ludzkości ten jest największym przekręciarzem anglosaskim i wrogiem Słowian. O tym piszę w „Tomirysie”, ale nie przeczytałaś a sąd wydałaś.

      Pytasz:
      „Pytanie skierowane do pana Czeslawa Bialczynskiego:
      Komu pan tak naprawde sluzy? Cy naprawde Slowianom, a nie przypadkiem Chazarskie Mafii??

      To co pan propaguje – ze Slowianie pochodza od Chazarow, od Bazyliszka czy od Smoka to obrzydliwe antyslowianskie klamstwo, ktorym zwodzi pan prawdziwych Slowian i prowadzi wprost na chazarska rzez!!!

      Livia”

      Przecież to jest bzdura totalna; Koszanie/Kociewianie/Koszycanie/Kosowianie/Kozacy/Kazarowie/Kazahowie/Koszetyrsowie to były ludy Słowiano-Aryjskie. I znów nie przeczytałaś – skąd wzięli się w Hazarii/Koszerii Żydzi? Z niewoli Scytyjskiej zapędzeni tam w ramach rozpędzenia po czterech stronach świata, także po Babilonie. A kto Żydom przywrócił wolność i ojczyznę – czy nie Cyrus Wielki, który napadł na Tomirysę i którego Tomirysa w końcu pokonała i ukatrupiła odcinając mu łeb i topiąc go w Saku (Sakowie=Koszetyrsi) pełnym krwi jego wojowników.

      Czy to nie jest zrozumiałe że to oni, Wall Street i City of London fabrykują opowieści przeciw potomkom Słowiano-Ariów?!

      Zastanów się komu to służy Polakom/Słowianom czy banksterom? To NTV i Ruch Wolnych Ludzi idzie ulicami Warszawy:

      https://youtu.be/1bZWh2m5kZs

      https://youtu.be/getwDw-V7oE

      Myślę, że dla gimnazjalisty odpowiedź jest oczywista. Nie jest oczywista tylko dla osób o złej woli. Mam nadzieję, że ten oczywisty czyn (bo po czynach poznaje się ludzi i ich intencje, a nie po pitu pitu pitoleniu w Internecie, pitoleniu bez śladów żadnych konstruktywnych działań dla Polaków) mówi wszystko i zamyka dyskusję komu ja służę.

      Natomiast Ludzie Złej Woli nadal będą rozpowszechniać brednie że znak Węża i symbol Węża oraz znak Smoka i symbol Smoka to Kosmiczne Ludy Niewolące Ludzkość. No chyba, że one zniewoliły kiedyś Żydów i Celtów (tak to prawda, ale nie byli kosmitami tylko ludźmi z krwi i kości – Scytami/Skołotami = R1a!!!), i ci biedacy tak się zapiekli w nienawiści, że te brednie uruchamiają teraz (od mniej więcej 2009) w ramach obecnej antysłowiańskiej światowej kampanii banksterskiej i zakłamywania Wielkiej Zmiany.

      Rewelacji Ktosia z tego postu nie będę komentował bo to już bełkot do n-tej potęgi i totalny odlot.

      • Panie Czeslawie,
        to przypomina jakis aburd:( bo przeciez to wlasnie pan pisze, ze SLOWIANIE pochodza od Scytow, Chazarow.. od Smoka, Bazyliszka, czy Weza Ouroborosa.. a ja sie z tym nie zgadzam.
        Livia

        • To się nie zgadzaj! Masz wolność i wypad do nory. Siedzieć tam i nasłuchiwać jak ZŁY, STRASZNY SMOK SCYT POŻERA WŁAŚNIE TAKICH JAK TY! I podpowiem SMOKO WĄŻ takich bierze bez popity.

        • A ja się nie zgadzam, że Reptile to Węże a Anunaki Smoki, i tyle. Plemię zwane wężowym nie pochodzi dosłownie od węża – jeżeli szanujemy zasady ewolucji to każdy z nas ma w sobie i płaza i gada i rybę – widać to w ludzkim życiu płodowym – ale to wszystko co mamy po wężach i smokach i żabach i rybach. Reptilianskie teorie gwiezdne jeśli miałoby być w nich ziarno prawdy musiałyby mówić o Siedmioocznych Płazieńcach Niewolących Ludzkość, ale oni opowiadają o Wężach i Smokach.

          A ja mówię, że według źródeł historycznych, mitologicznych (perskich, hetyckich, greckich) i genetyki Plemiona spod znaku Węża/Żmija Skrzydlastego-latającego, czy jakiegokolwiek innego węża/jaszczura/bazyliszka/kuroliszka oraz Smoka Skrzystego/Skrzydlatego to są Słowiano-Ariowie. Starożytni Khazarzy nie byli żydami tylko Ario-Słoiwianami, tak samo Kozacy (Ukraińcy) ani Kazahowie (jest tam sporo R1a) czy Kirgizi (30% R1a), a dzisiaj oni są skośnoocy. Na judaizm przeszli sturczeni Chazarzy w X wieku n.e.

          Scyci to starożytność a nie jakiś X wiek ne. Scyci nie są żadnymi Chazarami/Żydami/Judaistami – to bzdura, kłamstwo, nieprawda genetyczna, historyczna, zaprzeczenie kronik perskich i hetyckich – całej wiedzy naukowej jaką mamy. Jest to jakiś wymysł zapewne Wall Street + City of London, jak i ten cały Potocki.

          Mówię też że ten kto przypisał im, iż Niewolą oni Ludzkość jako jacyś kosmici jest kłamcą czystej wody, przekręciarzem. Tur/Byk – Orzeł/Sokół/Kur/Bocian – Wąż/Żmij – Smok/Skarabeusz/Wedrik/Biedronka to kardynalny krzyż prosty i Filary Zodiaku Ery Panny Wojowniczki (12 075 p.n.e. – 10 062,5 p.n.e.). Potwierdza te mity, kroniki historyczne i genetykę szereg innych odkryć (czytajcie cykl Odcięta Noga Tura/Byka – w całości – są tam inni naukowcy dochodzący do tego samego, także sam Herschel z RPA), również z innej strony naukowe ściśle odkrycie Franza Zalewskiego w miejscu Piramid Egipskich „kosmicznej sadzy” na budowlach i potwierdzone przez Amerykanów niezależnie w Ameryce Południowej i Północnej (o ile dobrze pamiętam). Datowanie katastrofy kosmicznej jest zbieżne z zegarem kosmicznym er i miało miejsce koło 12.500 lat temu (10.500 p.n.e.) = czasowi powstania i zasypania piaskami (po tsunami) Świątyni Pępka Gobekli Tepe:

          https://bialczynski.pl/2018/03/19/odcieta-noga-bykatura-9-7-timotyspethany-com-gobekli-tepe-konstelacje/

          https://bialczynski.pl/2017/06/01/71814/

          epoki gwiezdne

          • Wolny, zgadzam sie. I przy okazji przypominam to co napisal kiedys sam Mezamir:

            Mezamir pisze:
            Czerwiec 1, 2015 o 09:52
            Mnie i tak najbardziej fascynuje to ze jako rasa Slowian
            jestesmy potomkami smoko-wezowych bogów/Nagów ??

            https://liviaflow.files.wordpress.com/2017/04/twarz-idola-z-prisztiny-320×350.jpg

            https://liviaflow.files.wordpress.com/2017/04/ketelensbrukke-ancientshadowthrone.jpg?w=529&h=529

            https://liviaflow.wordpress.com/2017/04/14/slowianskie-zwiedzenie/

            https://nnka.wordpress.com/2015/05/31/przeslanie-czy-chcecie-abysmy-sie-ujawnili/#comment-48611

            Tak wiec z obrazkow zamieszczanych przez Mezamira wynika jasno, ze chodzi jak najbardziej o smoko-wezowe istoty, a nie jedynie przenosnie co sugeruje pan Czeslaw.
            i jeszcze cytat ze slowianowierstwa

            ”Światowid – czyli Światło Świata, którego imię utożsamione przez katolicyzm, religii dziedziczącej po judaizmie z diabłem/lucyferem, nie jest niczym innym jak imieniem Świętowita – Światło Świata (Luci-Ferusa, Łączy-Sferusa, Światło Żelaznego – Niezniszczalnego, Światło-Świecącego, a także Dawcę Światła i wiedzy). To ŚWIATOWID i my Słowianie-Polacy Lechici, jesteśmy nazywani przez Biblię Wężowym Plemieniem, gdyż jesteśmy dokładnie Plemieniem Żmijów/Smoków/Drakonów/Węży. ”

            https://slowianowierstwo.wordpress.com/2015/03/11/lechici-lachy-polachy-polacy/

            +++

            NemeZiz pisze:
            6 czerwca 2018 o 07:22
            Gratulacje, dla Białczyńskiego za świetny komentarz, ujęcie tego szerokiego zagadnienia w pigułce 😀
            Tak!
            Dawno odkryłam, że „zaginione/wygnane plemię Dana” to my.
            najbardziej honorowi,‎ uczciwi i sprawiedliwi.
            Znienawidzeni i wykluczeni przez niegodziwcow.

            https://liviaflow.wordpress.com/2018/06/03/czy-slowianie-pochodza-od-bazyliszka/comment-page-1/#comment-11973

            Dziekuje za uwage,
            Livia
            🙂

          • JESZCZE RAZ: KOBRA/COBRA czy Mezamir to nie Białczyński. I Mezamir nie zjadł wszystkich rozumów świata, tak jak i ja ich nie zjadłem. Nie od razu też zbudowano Kraków i nie od razu zbudowano Wiedę Mezamira czy moją Viedę. Po drodze są różne etapy, teorie i sądy. Dyskusja którą przytaczasz służy chyba do dyskutowania, a nie jest wykładem???
            Ptakowężycę łatwo pochopnie utożsamić z Nagami – ale to i tak są tylko symboliczne figury mitologiczne, a nie faktyczne kody genetyczne.

            Moja odpowiedź w tej sprawie jest krótka – trzeba czytać co ja piszę i osadzać mnie i NAS w ogóle i każdego – WAS także – PO CZYNACH. Oto teksty które mówią co ja mam na ten temat do powiedzenia, a są na blogu obecne od dawna:

            https://bialczynski.pl/2016/07/26/ezoteryka-wyspy-wielkanocnej-czyli-rapa-nyji-a-teoria-macimowy-s-szukalskiego/

            https://bialczynski.pl/2016/06/25/cztery-tecze-w-tydzien-po-swiecie-niepodleglosci-polski-listopad-7524/

          • „KOBRA/COBRA czy Mezamir to nie Białczyński. I Mezamir nie zjadł wszystkich rozumów świata”.

            Dokładnie 🙂 ja nie jestem ani doktrynerem ani dogmatolubcą
            więc nawet jeśli coś napisałem kiedyś,to nie znaczy że chwilę potem nie mogłem zmienić zdania,ponieważ zabraniał mi tego wyznawany dogmat lub doktryna.
            Nic mnie nie wiąże ,nic mnie nie ogranicza,kiedyś np byłem ateistą
            a jeszcze wcześniej katolikiem i jaki jest sens cytować moje wypowiedzi z tamtych okresów?
            Mogłem mówić różne rzeczy w przeszłości ale aktualna jest tylko teraźniejszość.
            Mało tego,nie ważne co kto mówi tylko co ma na myśli 🙂

            Znasz takie pojęcie z zakresu psychologii jak „heurystyki wydawania sądów”?
            Są to ” uproszczone reguły wnioskowania. Ludzie automatycznie i bezwiednie posługują się nimi po to, aby wydawać szybkie sądy. Stosowanie heurystyk często prowadzi do wystąpienia błędów poznawczych”.

            Dam Ci inny przykład,powiedzmy że nazwę siebie satanistą w tym momencie.
            Każdy to przeczyta i zinterpretuje w oparciu o swoje wyobrażenie na temat satanisty
            a ja mógłbym mieć na myśli tylko to że skoro nic mnie nie łączy z religiami pustyni
            to podobnie jak jeden z bohaterów Biblii (Szatan)
            jestem po przeciwnej stronie instytucji religijnej
            czyli że nie jestem częścią stada na sznurku i tyle.
            Mało tego,uważam satanizm za integralną część judeo-chrześcijaństwa
            jest to ideologia dla zbuntowanych chrześcijan/neojudaostów.
            Więc choćby tylko dlatego nazywając siebie satanistą
            nie mógłbym mieć na myśli bycia wyznawcą diabłów
            w sposób pojmowany przez typowo katolicki umysł.
            Oni nazywają satanistą każdego kto myśli inaczej niż oni
            a ja nie jestem jednym z nich więc jestem satanistą
            tylko że w przeciwieństwie do nich nie wyznaję istnienia Szatana
            i nie uważam za święte pismo książki wypełnionej całą satanistyczną teologią(czyli Biblii).

            Bardziej obrazowo tego przedstawić nie umiem więc na koniec może dosłownie.
            Wszystko co kiedykolwiek napisałem są to moje słowa,część mojej historii
            ale większość moich opinii jest nieaktualna na chwilę obecną.
            Ponieważ ciągle ewoluuję i zmieniam się,nic mnie nie ogranicza.
            Nie wyznaję i nie uznaję doktryn ani dogmatów…a nawet jeśli
            to tylko do czasu gdy odkryję że są błędne i że nie miałem racji mając jakieś opinie 😀

            Dodatkowo piosenka dla wszystkich doktrynerów i dogmatolubców oraz dogmataczących
            Łona i Webber – Miej wątpliwość
            https://www.youtube.com/watch?v=8s_LnU8mH-Q

            Kiedy wszyscy wokół ciebie równiuteńko idą
            Przyjacielu ty bądź uprzejmy mieć wątpliwość
            I kiedy bronisz prawdy mając ją za jedynie prawdziwą
            Ty bądź uprzejmy mieć wątpliwość

            I gdy już wierzysz, że twoja perspektywa jest jedyną perspektywą
            Ty bądź uprzejmy mieć wątpliwość
            I zanim uznasz tych co mają ją za zbędne ogniwo
            Przyjacielu, ty bądź uprzejmy mieć wątpliwość

            Widzę cię, od niedawna stoisz w tym tłumie, który wie i rozumie, jak strumień tych sumień
            Zmienić i unieść całe zło lokując w czasie przeszłym
            Ty stoisz tu i krzyczysz głośniej od reszty
            I to jest muszę przyznać nowszy trend, bo wczoraj stałeś obok w tłumie widząc owczy pęd
            A dziś zdrowszy ten, kto gotów dostrzec tych wszystkich, którzy tak pięknie mówią, że to prostsze niż myślisz
            Jeden stoi z przodu i gniewem płonie, więc ty spijasz słowa z jego ust i chłoniesz
            On ma modny krawat, pasuje jak ulał, problem w tym, że pod krawatem jest brunatna koszula
            A ty w tym tłumie ufającym bezdennie, choć, fakt wyglądacie znacznie lepiej ode mnie
            Czoła wprawdzie niskie, ale gładkie dość, bo dotychczas raczej nieskażone wątpliwością
            Jasne myśli wprost z jasnych twarzy można czytać
            Same pewne odpowiedzi, żadnych pytań
            Rozmawiacie tak pięknie jakby to sen był, a wszystko co błyszczy w tych rozmowach to te niemożliwie białe zęby
            Kiedy tak stoisz w tym tłumie beztroskim, na który cień rzuca choćby cień wątpliwości
            W tym kartelu myśli chorych na pewność przyjacielu bądź tak dobry i zrób dla mnie jedno

        • Po potopie, władze nad Ziemią sprawują jej okupanci. Szukanie odniesien i utozsamienia sie z zapiskami ludzi
          ,którzy swiadomosciowo i informacyjnie byli na poziomie miecza i krwi, jest jak odnoszenie sie katolików, do sredniowiecznych dogmatów koscielnych.
          Czy odkrywanie urywków starych pism jest jednoznaczne z prawdą, czy tylko z wierzeniami i wiedzą ludzi zyjących w dawnych czasach?
          Za kilka tysiecy lat, ktos odkryje strzepki informacji z dzisiejszych czasów napisanych przez, powiedzmy izraelczyków. Czy samo odczytanie w przyszłosci ich dzisiejszej narracji politycznej, religijnej itd. bedzie
          dla przyszłych pokolen wystarczajacą podstawą do przyjecia jej jako obiektywnej prawdy – zwłaszcza dla palestynczyków ?

          Zastanawiam sie, dlaczego tak bardzo chcecie sie utozsamiac z nie humanoidalnymi istotami?
          Zwłaszcza takimi, które normalnemu człowiekowi jednoznacznie sie kojarza.
          Czy rasa ludzka jest czyms wstydliwym, gorszym?
          Livio, w tym wypadku twój instynkt dziala poprawnie, chociaz nie jest poparty starymi ksiegami 😉 – ale czy do tego potrzebny jest jakis ” dowód”. To sie po prostu wie, czuje( czasem pamieta )

          Czas sprawia, ze częsc z nas utozsamia sie z nie ludzkimi najezdzcami – ” syndrom sztokholmski ” lub gadzie korzenie.

          • Panie Wolny
            proszę o zachowanie elementarnej logiki w wypowiedziach na tym blogu, bo inaczej będę pana kasował bezlitośnie.

            Pan wierzy w rzeczywiste pochodzenie ludzi od węży albo smoków?!

            No to gratuluję panu.

          • ” proszę o zachowanie elementarnej logiki w wypowiedziach na tym blogu, bo inaczej będę pana kasował bezlitośnie.

            Pan wierzy w rzeczywiste pochodzenie ludzi od węży albo smoków?!

            No to gratuluję panu.”

            Zanim komus zarzuci sie brak logiki, warto spojrzec jakie byty „patronują” ludzkim ciałom.
            Komu, do kogo jest blizej, lub komu sie słuzy.

            I wzajemnie (jesli chodzi o gratulacje)
            To wszystko.

          • Super! Byty patronujące ludzkim ciałom? Co za new age’owa brednia!

            Istotom duchowo-materialnym na Ziemi takim jak ludzie, psy, węże, jaszczurki (smoki/bazyliszki), żaby, ryby, drzewa, poziomki – PATRONUJE jedynie Świadomość Nieskończona, której cząstkę każdy byt osobowy nosi w sobie i z którą pozostają owe byty/istoty/osobowe w nieustannej kwantowej łączności, jak i w nieustannej łączności z własnym duchowym wzorcem w Rdzeniu Istoty.

            Wszystkie inne opowieści dziwnej treści są wyssane z palca. A jak to działa? Ano tak:
            https://bialczynski.pl/2018/06/05/niesamowite-spotkanie-modly-i-wolanie-slonca-na-nn-swietym-wzgorzu-pod-krakowem/

            pozdrawiam serdecznie i jak każdemu, życzę zdrowia – dobrobytu i szczęścia panu/pani i wszystkim bliskim pani/pana sercu.

          • ” Co za new age’owa brednia! ”

            Napisałem ” patronujące „, a nie patronujące – róznica jest chyba widoczna ?

            Rozumiem, ze swoje słowa opierasz na własnym doswiadczeniu i dalekosieznym wzroku.
            Bo jesli nie, to Twe słowa nie sa zbyt wiele warte.

            To mi wystarczy. Dzieki za okreslenie swojego stanowiska.

            Równiez pozdrawiam i zycze tego samego.

          • „Rozumiem, ze swoje słowa opierasz na własnym doswiadczeniu i dalekosieznym wzroku.”

            A na czym innym mógłbym je opierać? Na anglosaskim bredzeniu z Wall Street albo City of London???

            To przecież oczywiste.

        • …ja sie z tym nie zgadzam.

          Tylko czy jest coś w archeologii,antropologii,mitologi etc
          co potwierdza Twoje opinie?
          Nie pytam o różne new age’owe interpretacje archeologii,historii czy mitologii
          tylko o wszystkie te dziedziny w stanie czystym.

          Czytałaś Kosmiczna Spirala antropologa Jeremy’ego Narby ?
          Jest tam bardzo ciekawy fragment o wspólnym elemencie
          obecnym we wszystkich mitologiach i podaniach.
          Chodzi o DNA i Smoka,wszystkie ludy na ziemi wiedziały/wiedzą o tym że
          Smok przyniósł życie na naszą planetę aby ukryć je i ochronić przed niszczycielem.

          Pomyśl o tym w ten sposób że powtórne przyjście mesjasza o które modli się tylu ludzi
          jest w rzeczywistości powtórnym pojawieniem się radioaktywnej planety
          która może uśmiercić miliony jak dawniej gdy zniknęli Lechici i Alanowie
          a w ich miejsce przyszli kolejni po Lechitach i po Alanach (Polanie ,Polachy).
          Cykliczna katastrofa/powtórne przyjście = wyczekiwany Armagedon.
          Mesjasz w mitach ma zdeptać wężowi głowę czyli uśmiercić to czego Smok strzeże
          czyli życia,naszego DNA.
          To nie jest interpretacja czegoś tam tylko konkretne podanie przekazywane przez pokolenia.
          Na całym świecie.
          Ludy schrystianizowane zostały odcięte od tej wiedzy.
          Wszystko co zostało zaprojektowane po ostatniej katastrofie jest anty w stosunku do nas.

          Elita monoteistyczna działa w intencji tego który nam zagraża
          a ten który nas chroni przedstawiany jest nam jako nasz wróg,wszystko do góry nogami.
          Źli są ci którzy mają inne zdanie od złej elity.
          Sataniści to wszyscy ci którzy myślą inaczej niż chce tego elita.
          Złodzieje działają w imię sprawiedliwości,terroryści dbają o pokój a materialiści
          uczą nas duchowości.

      • Czy moze mi pan tez wyjasnic jedna sprawe. Dlaczego zalozycielem Fundacji DAR SWIATOWIDA byl pan Cezary Tousty, a czlonkiem zarzadu pan KK Radziwill?

        http://www.krs-online.com.pl/msig-2117-12058.html

        Moze pan Zagorski moglby sie do tego odniesc? Skoro od wielu lat wspolnie z pania Krystyna Maciag, innym czlonkiem zarzadu Daru Swiatowida oraz Cheopsa organizuje SLEZANSKIE SPOTKANIA?

        https://liviaflow.wordpress.com/2018/05/30/slowianskie-zwiedzenie-2/

        https://liviaflow.files.wordpress.com/2018/06/knipsel-cheops.png

        Dlaczego pytam? Dlatego, ze mam dostep do informacji z ktorych wynika jasno, ze ci sami ludzie stoja za tworzeniem REPUBLIKI SLEZANSKIEJ

        Livia

  20. Zastanów się Livio też nad jednym

    Czy jakiś ktoś przypadkiem nie wsączył w ciebie jednak rasizmu?

    Według mnie jeśli ludzie pochodzą od NadIstot, to byli to Ludzkokształtni Olbrzymowie. Nie ma ludzi z pochodzenia „złych”, „gorszych” i „lepszych”, „wrogich gadzich” i dobrych „skrzydlatych”. Ty i Twoje Towarzystwo uważacie się za jakichś lepszych niż Chazarzy? No to kim jesteście? Rasistami?

    Skoro jesteście „dobrzy” i „lepsi” to dlaczego oni wami rządzą?

    A gdyby np. okazało się że Słowianie pochodzą od Chazarów (co jest oczywiście nieprawdą, ale gdyby) to co? Byłby to powód do dumy czy do wstydu, do radości czy zagryźlibyście się z utrapienia w tym swoim świecie Anglosaskiej Propagandy?

    Czy to nie jest przypadkiem katolicko-watykańsko-chrześcijano-judejsko-islamistyczny wdruk: „dobre” i „złe”, który dzieli ludzi na świecie od wieków i każe szukać wroga w nacjach, w grupach ludzkich?

    Dobre jest to co jest „dobre” dla was jako grupy, czy dla jakiejś szerokiej grupy, którą jak definiujecie? Jakie kryterium u was odróżnia Żyda/Chazara albo Murzyna (nie wiem jak wy ich tam klasyfikujecie jako RASA jaka?), który kocha Polskę i chce być Polakiem i identyfikuje się z tradycją starożytnej Słowiańszczyzny i całą historią/dziejami Ośrodka Nadwiślańskiego, albo niech będzie Ośrodka Nadmoskiewskiego? Czy oni dla was to Słowianie, czy oni to Niereptile/Niewęże, czy też Reptile/Węże?

    Z tego co tutaj napisałaś wynika, że to pan Tousty i Chazarzy oraz Agent Białczyński, eNDecja i Ukraińska Oligarchia działa dla Dobra Słowian i Polaków.

    Dziwne te wnioski, jakoś mi pachną trochę kremlem, a nie kremem z fiołków. Kto tam wlazł w wasze towarzystwo i nim po cichu steruje, że takie wyciągacie wnioski?

    Tak tylko – daję ci te pytania pod rozwagę. Jeżeli się odważysz, to umieść je na swoim blogu, razem z moimi linkami do naszych działań – odkrywających prawdę o Słowianach i Polakach oraz działań dla dobra Polaków i Polski i Słowian, z tymi linkami przytoczonymi przeze mnie w poście powyżej.

    • Bardzo dobry jeśli chodzi o okres który obejmuje. Dam jego zajawkę jutro.

      Nie sięga okresu panowania Scytów nad Judeą i rozproszenia przez nich Żydów po Babilonie i Asyrii. Część z nich odesłano za Kaukaz jako niewolników. Dopiero Cyrus Wielki pozwolił wrócić na „swoje” tym rozproszonym na obszarze usamodzielnionej od Scytów i Asyrii późniejszej Persji, po czym dostał wciry od Tomirysy i poległ, a jego obciętą głowę utopiono we krwi jego własnych żołnierzy. Ci Żydzi zza Kaukazu nigdy nie wrócili, bo stamtąd nie wracało się NIGDY. Wtopili się w Słowiano-Ariów.

      I teraz prawdopodobnie do tego piją uzurpując sobie jakieś urojone prawa do Kazarii/Koszerii/Kozaczyzny = Zaporoża.

  21. Panie Czeslawie, od dawna już śledzę pański blog zdobywając wiedzę której mi brakuje. Stare chińskie przysłowie mówi że nauczyciel przychodzi wtedy gdy uczeń jest na to gotowy. Widzę jednak że niewielu jest gotowych na przyjęcie tego co próbuje Pan przekazać. Dla mnie jest to również trochę zagmatwane, choć czuję że światło zaczyna przenikać do mojego mózgu. Gratuluję cierpliwości i wytrwałości.

Dodaj komentarz

Zaloguj się lub zarejestruj aby komentować bez podpisywania i oczekiwania na moderację (od drugiego komentarza).

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.